خبرگزاری کار ایران

همزمان با بازگشائی نمایشگاه جامع مدیریت شهری:

وزیر کشور از غرفه شهرداری قائم شهر بازدید کرد

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۴۲۷

نمایشگاه فرصت مناسبی ر ا فراهم آورده تا تمام شهرداریها با آشنایی با دستاوردهای یکدیگر فرصت بهره برداری از برنامه ها و تجارب یکدیگر در راستای عمران و توسعه شهری را بدست آورند.

چهارمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری دوم اسفند در نمایشگاه بین المللی تهران آغاز بکار کرد.

به گزارش ایلنا از قائم شهر، چهارمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداری های سراسر کشوربا هدف بررسی جایگاه و دستاوردهای شهرداری ها و جلب مشارکت شهروندان و تاثیرگذاری این رویداد مهم در ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمت رسانی بهینه شهروندی در نمایشگاه بین المللی تهران آغاز بکار کرد.

به گفته شهردار قائم شهر، برگزاری این نمایشگاه، فرصتی مغتنم برای خادمان صدیق و خدمتگزاران جامعه مدیریت شهری است تا با مشارکت و بهره گیری از این رویداد و امکان تجمیع و ارائه اقدامات و قابلیت های موجود، مجموعه این خدمات را در معرض دید مسئولین محترم و عموم مردم ایران قرار دهند.

سید علی حجازی افزود: نمایشگاه فرصت مناسبی ر ا فراهم آورده تا تمام شهرداریها با آشنایی با دستاوردهای یکدیگر فرصت بهره برداری از برنامه ها و تجارب یکدیگر در راستای عمران و توسعه شهری را بدست آورند و با استفاده از ظرفیتها و توانمندیهای یکدیگر از امکان بکار گیری این تجارب در سایر شهرها بوجود آید.

به گزارش ایلنا، شهرداری قائم شهر که در این دوره از برگزاری نمایشگاه، غرفه ای به مساحت ۱۶۲ متر مربع را دراختیار گرفته با غرفه آرائی زیبا، یکی از بهترین غرفه های حاضر در این دوره از نمایشگاه محسوب میگردد.

گفتنی است: عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر محترم کشور در اولین ساعات برگزاری نمایشگاه با حضور در غرفه شهرداری قائم شهر از دستاوردهای این شهرداری بازدید کرد و دقایقی به تصاویر شهداء و سرداران این شهر ادای احترام کرد.

همچنین، محمدی تاکامی مدیر کل محترم امور شهری و شوراهای استانداری مازندران، حسینی مدیر کل سابق دفتر امور شهری مازندران و مدیر کل فعلی دفتر امور شهری استانداری سمنان و نیز شهرداران شهرهای سبزوار، بوشهر و زیرآب از دیگر بازدید کنندگان غرفه شهرداری قائم شهر در روز نخست این نمایشگاه بوده اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز