خبرگزاری کار ایران

فرماندار مرکز استان خبر داد؛

آمادگی ساری برای میزبانی افتتاحیه و برگزاری مسابقات المپیاد ورزشی کارگران کشور

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۲۰۱

کلیه امکانات و تجهیزات ورزشی، سالن ورزشی محل برگزاری مسابقات هماهنگی لازم صورت گرفته است و بدن هیچ مشکلی برای برگزاری آماده است.

فرماندار ساری و رییس ستاد المپیاد ورزشی کارگری کشور در شهرستان ساری از اعلام آمادگی کامل در برگزاری مراسم افتتاحیه و برگزاری مسابقات ورزشی در شهرستان ساری خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرماندار ی شهرستان ساری، در راستای برگزاری المپیاد ورزشی کارگری کشور در استان مازندران، جواد واحدی فرماندار مرکز استان با اشاره به اینکه ورزش در سلامت جسمی و روانی منابع انسانی بسیار با اهمیت است، اظهار داشت: فرمانداری ساری تمام تلاش خود را در راستای برگزاری باشکوه ترین المپیاد در حمایت از کار و تلاش، رفاه و سلامتی بکار گرفته است.

رییس ستاد المپیاد ورزشی کارگری کشور در شهرستان ساری با بیان اینکه توسعه ورزش کارگری، توسعه روحیه انسانی و اخلاق مداری را بهمراه خواهد داشت، اذعان نمود: کار و سلامت در کنار هم جامعه ایی توسعه یافته خواهد داشت و ستاد برگزاری المپیاد ورزش کارگری شهرستان ساری تمام همت خود را در حمایت از کار و کارگر و ورزش کارگری بکار گرفته است و ثمره تلاش برای سلامتی شهروندان، سلامت روح وجسم جامعه خواهد بود.

جواد واحدی با اشاره به اینکه شهرستان ساری میزبان افتتاحیه بزرگترین رویداد ورزشی کارگری کشور با حضور دوهزار ورزشکار می باشد خاطر نشان نمود: برگزاری بزرگترین اتفاق ورزشی در حجم گسترده در ۱۵ شهرستان استان مازندران نوید بخش حمایت مسئولین از کارو کارگر و ورزش و سلامتی است.

فرماندار مرکز استان با اعلام اینکه مشعل المپیاد با سفر ازسرزمین خون و شهادت و دریای جنوب به سرزمین علویان ودریای خروشان شمال رسیده است ابراز داشت: مشعل المپیاد با سفر به شهرستان ها ی استان، ظهر روزهفتم اسفند وارد ساری شده و با بدرقه باشکوه به سالن سید رسول حسینی مراسم افتتاحییه همراهی خواهد شد.

رییس ستاد المپیاد ورزشی کارگری کشور در شهرستان ساری با اعلام اینکه ۶رشته ورزشی در شهر ستان ساری برگزار میشود، یاد آور شد: ساری میزبان بیش از ۳۷۰ ورزشکار میباشد.

واحدی افزود: کلیه امکانات و تجهیزات ورزشی، سالن ورزشی محل برگزاری مسابقات هماهنگی لازم صورت گرفته است و بدن هیچ مشکلی برای برگزاری آماده است.

مسئول ستاد شهرستان ساری با اعلام اینکه وسایل ایاب و ذهاب، اسکان و خوابگاه و تغذیه، تمهدیدات ترافیکی و امنیتی و انتظامی، فراهم شده است، افزود: برای ورزشکاران درجهت بازدید از اماکن تاریخی و سیاحتی، تغریحی با اسازمان گردشگری و صنایع دستی هماهنگی لازم اقدام شده است.

جواد واحدی فرماندار مرکز استان ورییس ستاد المپیاد ورزشی کارگری کشور در شهرستان ساری با اعلام اینکه با تمام دستگاه ها و بخشداری در راستای برگزاری باشکوه المپیاد تمام برنامه ریزی ها انجام شده و مراسم افتتاحیه و برگزاری مسابقات را در بهترین شکل ممکن اجرا خواهد شد.

لازم بذکر است المپیاد ورزشی کارگری کشوراز۷ اسفند با حضور دو هزار ورزشکاردر ۱۹ رشته ورزشی آقایان و ۵ رشته ورزشی بانوان در مازندران برگزار میگردد

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز