خبرگزاری کار ایران

بزرگ نیا در دیدار با مسئولین آستاراخان:

مهمترین دغدغه طرفین ایجاد خط پروازی ساری و آستارخان است

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۱۴۱

به برنامه ریزی برای سفر ارزان قیمت در دو استان توجه شود، زیرا برای توسعه مناسبات گردشگری نیاز است که این پرواز در برنامه کاری مسئولان دو استان قرار گیرد.

مدیرکل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: رای رفع پرواز باری نیز بخش خصوصی اعلام آمادگی کرد ولی در این زمینه موانعی وجود دارد که نیاز است به صورت جدی پیگیری شود.

به گزارش ایلنا به نقل از کمیته اطلاع رسانی اتاق بازرگانی مازندران دلاور بزرگ نیا بعد از ظهر امروز در دیدار مسئولین آستارخان با مسئولان دولتی و تجاری مازندران اظهار داشت: برای توسعه گردشگری دو استان جلسه کاری مناسبی در دستور کار قرار گرفت، مهمترین دغدغه طرفین ایجاد خط پروازی ساری و آستارخان است.

وی تصریح کرد: به برنامه ریزی برای سفر ارزان قیمت در دو استان توجه شود، زیرا برای توسعه مناسبات گردشگری نیاز است که این پرواز در برنامه کاری مسئولان دو استان قرار گیرد.

مدیرکل میراثفرهنگی مازندران گفت: نمایندگان دولتی و بخش خصوصی برای ایجاد پرواز مستقیم اعلام آمادگی کردند و یکی از سرمایه گذران آمادگی دارد که این خط پروازی را ایجاد کند.

وی اضافه کرد: اعتقاد داریم که شروع این فعالیت نگرانی برای حضور مسافر وجود دارد، و باید برای رفع این مشکل آژانس های گردشگری تلاش جدی را در دستور کار قرار دهند تا این نگرانی نیز رفع شود.

بزرگ نیا یادآور شد: نماینده آژانس آستارخان که مورد پذیرش آژانس مازندران است برای پیدا کردن راههای عملی نیاز به مذاکره دارند، و بر اساس رویه نتایج این گفت و گو در دفتر مدیرکل فرودگاه‌های مطرح و نسبت به تصمیم گیری مناسب اقدام می شود.

مدیرکل میراثفرهنگی و گردشگری مازندران خاطر نشان کرد: برای رفع پرواز باری نیز بخش خصوصی اعلام آمادگی کرد ولی در این زمینه موانعی وجود دارد که نیاز است به صورت جدی پیگیری شود.

وی در ادامه به اعلام آمادگی مسئولان مازندران برای ایجاد گردشگری دریای بین دو استان اشاره کرد و گفت: سرمایه گذاری اجرای این طرح نیز معرفی می شود و قرار است که بازدیدی توسط سرمایه گذار انجام شود.

بزرگ نیا خاطر نشان کرد: همکاری در زمینه گردشگری دریای از علاقمندی مسئولان مازندرانی است که این همکاری نیز در مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

وی در ادامه خواستار برگزاری هفته‌های فرهنگی در دو استان شد و گفت: این موضوع با طرف آستارخان و موضوعات خوبی برای تبلیغات و مغرفی گردشگری مطرح شد و همکاری رسانه ای متقابل نیز مورد بررسی قرار گرفت که زمینه خوب گسترش گردشگری را فراهم می کند.

بزرگ نیا اضافه کرد: با اقداماتی که انجام شد نشان می دهد که علاقمندی دو کشور به توسعه مناسبات به صورت جدی در حال شکل گیری است.

در ادامه مدیرکل فرودگاه‌های مازندران نیز گفت: مجوز های لازم برای دریافت پرواز از ساری به آستارخان را پیگیری می کنیم و نیاز است که این قول از جانب شما صادر شود تا مجوز لازم دریافت شود.

موسی مشاء زمین یادآور شد: فرودگاه بین الملی ساری زیرساخت مناسبی را دارد و سالانه بیش از هفتصد هزار نفر از فرودگاه مازندران منتقل می شوند و مازندران داری سه فرودگاه است.

وی افزود: در بحثپذیرش کالا نیز زیرساخت‌ها را فراهم می کنیم تا این مضوضوع نیز سریع تر در دستور کار قرار گیرد و تا پایان سال پرواز ساری به آکتاو نیز انجام می شود و پرواز ساری به آستارخان تا پایان سال جاری ایرانی نیز فراهم شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز