خبرگزاری کار ایران

شهردار قائم شهر خبر داد؛

حضور شهرداری قائم شهر در چهارمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداری‌های کشور

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۷۸۰

نمایشگاه فرصت مناسبی ر ا فراهم می آورد تا تمام شهرداریها با آشنایی با دستاوردهای یکدیگر فرصت بهره برداری از برنامه ها و تجارب یکدیگر در راستای عمران و توسعه شهری برخوردار باشند

شهردار قائم شهر از حضوراین شهرداری در چهارمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداری‌های کشور و ارائه دستاوردهای خدمات شهری، شهرداری قائم شهر خبر داد.

به گزارش ایلنا، سید علی حجازی اظهار داشت: نمایشگاه عمومی دستاوردهای شهرداری‌های کشور ۲ اسفند در تهران برگزار می‌شود که شهرداری قائم شهر نیز در آن حضوری پررنگ خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه بیشترشهرداری‌های کشور حضور دارند و شهرداری قائم شهر به عنوان یک شهر سوق الجیشی می‌تواند نقش موثری داشته باشد افزود: این شهرداری سعی دارد در حوزه های مختلفی از جمله، حمل و نقل، خدمات شهری و… نیز خدمات شهرداری قائم شهر را ارائه دهد.

حجازی ادامه داد: نمایشگاه فرصت مناسبی ر ا فراهم می آورد تا تمام شهرداریها با آشنایی با دستاوردهای یکدیگر فرصت بهره برداری از برنامه ها و تجارب یکدیگر در راستای عمران و توسعه شهری برخوردار باشند و با استفاده از ظرفیتها و توانمندیهای یکدیگر از امکان بکار گیری این تجارب در سایر شهرها بوجود آید.

شهردار قائم شهر اظهار داشت: پیشرفتهای خارق العاده در امور شهری عرصه خدمت رسانی به مردم را بیش از پیش متحول ساخته است.

وی ادامه داد: برگزاری این نمایشگاه فرصت خوبی است تا خادمان ملت با کمترین واسطه گری در کنار هم قرار گرفته، ضمن تجمیع انتظارات شهروندان به فرصت انتخابی اصلح میسر شود که استقبال چشمگیر شرکت کنندگان مختلف گواهی بر اهمیت بیش از پیش عرصه خدمت رسانی به شهروندان را مد نظر قرار داده است.

شهردار قائم شهر با بیان اینکه از همه مدیران تقاضا دارم با اختصاص فرصت مناسب ضمن افزایش آگاهی خود از پیشرفت های موجود به انتخابی مناسب دست یابند، از مدیران نمایشگاه و دست اندرکاران اجرایی و شرکت کنندگان این نمایشگاه تشکر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز