خبرگزاری کار ایران

ربیع فلاح در حاشیه افتتاح پروژه های شهرستان قائم شهر:

امسال، مشارکت بخش خصوصی، در اجرای پروژه ها چشمگیر بود

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۰۱۰

در این ۹ روز از دهه فجر، ۱۳۸۵ طرح در سطوح مختلف در مازندران با رقمی بالغ بر ۶۵۰ میلیارد تومان در بخش دولتی و خصوصی به بهره برداری رسید.

استاندار مازندران گفت: در مجموع امسال مشارکت بخش خصوصی در اجرای پروزه های اجرایی نسبت به سالهای گذشته بهتر و چشمگیر تر بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، ربیع فلاح جلودار در حاشیه مراسم افتتاح شرکت مهدی گوشت قائم واقع در شهرک صنعتی رستم کلا با بیان اینکه در ایام الله دهه فجر همه همکاران و مدیران اجرایی در سطح استان و شهرستان تلاش داشتند تا طرح هایی را اجرا نمایند اظهار داشت: در این ۹ روز از دهه فجر، ۱۳۸۵ طرح در سطوح مختلف در مازندران با رقمی بالغ بر ۶۵۰ میلیارد تومان در بخش دولتی و خصوصی به بهره برداری رسید.

وی افزود: در مجموع امسال مشارکت بخش خصوصی در اجرای پروزه های اجرایی نسبت به سالهای گذشته بهتر و چشمگیر تر بوده است.

استاندار مازندران به این واحد بسته بندی گوشت اشاره کرد و گفت: خدمات خوبی در این واحدها ارائه می شود و مصرف کنندگان و دستگاه نظارتی می دانند که این نوع واحدها می توانند در تامین نیازهایی که با سلایق مردم همخوانی دارد موفق باشند.

فلاح، در بخش دیگر از سخنان خود به اعتبارات استانی اشاره کرد و گفت: در سال ۹۲ کل اعتبار ملی و استانی که برای مازندران در نظر گرفته شد، کمتر از ۳۰۰ میلیارد تومان بود در صورتی که در سال ۹۳، تا به امروز بیش از هزار میلیارد تومان در بخشهای ملی، استانی و اجرایی تخصیص گرفته ایم و امیدواریم تا پایان سال مابقی آن نیز تخصیص داده شود.

وی ادامه داد: در بخش خصوصی و بانکها، رقم گردش چیزی حدود ۲۳ هزار میلیارد تومان است که هفتاد میلیارد در بخش صنعت هزینه شد که در این زمینه اقدامات چشمگیری انجام شده و واحدهای خوبی مورد بهره برداری قرار گرقت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز