خبرگزاری کار ایران

همزمان با دهه مبارک فجر؛

۲ شهرک صنعتی مازندران به ماشین اطفاء حریق تجهیز می شوند

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۸۳۸

بمنظور مقابله با حوادثغیر مترقبه و آتش سوزی در واحدهای تولیدی و صنعتی و ارتقاء سطح ایمنی، تجهیز شهرکها و نواحی صنعتی به ماشین اطفاء حریق در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران از تجهیز ۲ شهرک صنعتی مازندران به ماشین اطفاء حریق، در ایام ا… دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی مازندران، سید مصطفی موسوی گفت: بمنظور مقابله با حوادثغیر مترقبه و آتش سوزی در واحدهای تولیدی و صنعتی و ارتقاء سطح ایمنی، تجهیز شهرکها و نواحی صنعتی به ماشین اطفاء حریق در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران تجهیز شهرکها و نواحی صنعتی به ماشین آتش نشانی را موجب جلوگیری از صدمات و خسارات وارده به واحدهای تولیدی، افزایش ضریب ایمنی و کاهش دغدغه های تولید کنندگان و صنعتگران مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان دانست.

وی، تصریح کرد: درحال حاضر ۵ شهرک صنعتی مازندران شامل شهرکهای صنعتی شهید مصطفی خمینی ساری، امامزاده عبداله آمل، بشل سوادکوه، سلمانشهر و بندپی بابل به ماشین اطفاء حریق مجهز می باشند که با خرید دو دستگاه ماشین آتش نشانی، مجموع شهرکهای صنعتی دارای ماشین اطفاء حریق به ۷ شهرک صنعتی خواهد رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز