خبرگزاری کار ایران

همزمان با میلاد پیامبر خاتم و امام جعفر صادق صورت گرفت؛

دیدار اعضای شورای شهر و شهردار آمل با خانواده شهید حسن کرد

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۶۷۹

شهید حسن کرد در سالروز شهادت امام حسن مجتبی(ع)(۲۸ صفر) متولد شد و در سالروز شهادت امام حسن مجتبی(ع) نیز به شهادت رسید.

مادر شهید حسن کرد گفت: بی تعهدی برخی مسئولین دلمان را می شکند اما وقتی می شنویم شورا و شهردار پرتلاش و شهری آباد داریم موجب خوشحالی است.

به گزارش ایلنا، در این دیدار که با حضور سید محمد پژومان، اسدالله تورنگ، قدرت الله نائیج نژاد، روح الله آذرگشت، اکبر یوسفی نژاد، قاسم صالحی، نبی الله توسلی، خدیجه قدرت، فردوس قربانی و شهردار آمل همراه بود مادر شهید حسن کرد گفت: بی تعهدی برخی مسئولین دلمان را می شکند اما وقتی می شنویم شورا و شهردار پرتلاش و شهری آباد داریم موجب خوشحالی است.

این مادر شهید افزود: فرزند شهید من و دیگر فرزندان شهید این سرزمین با تمام وجود و خالصانه در این راه قدم گذاشتند، بی انصافی است اگر مسئولین کاری بکنند که نارضایتی شهدا را موجب شود.

وی با بیان خاطراتی از چگونگی شهادت فرزندش در عملیات کربلای ۴ تصریح کرد: خدا حسن را به ما امانت داد و ما هم این امانت را به خدا برگرداندیم، امیدواریم در روز قیامت شهید شفا خواه ما شود.

به گفته مادر شهید، شهید حسن کرد در سالروز شهادت امام حسن مجتبی(ع)(۲۸ صفر) متولد شد و در سالروز شهادت امام حسن مجتبی(ع) نیز به شهادت رسید.

این مادر شهید یادآور شد؛ در حماسه ۶ بهمن سال ۶۰ نیز حسن با ۱۱ سال سن در سنگر های شهر کمین کرده بود، شهید از همان کودکی علاقه مند مبارزه با ظلم و استبداد بود.

مسئول کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر آمل نیز در این دیدار ضمن تشکر از پذیرا شدن مادر و برادر شهید گفت: هدف از این دیدارها این است تا یادمان نرود آسایش و آرامش امروزمان را مدیون چه کسانی هستیم.

قاسم صالحی، که خود فرزند شهید است افزود: یادی از شهدا می کنیم تا شهدا هم از ما یادی کرده و در حق ما دعا کنند تا خدمتگزارانی صدیق باشیم.

احمد امیر سلیمانی شهردار آمل خطاب به مادر شهید حسن کرد گفت: اراده و غیرت در چهره و بیانتان نمایان است، زینب وار و بعنوان یک شیر زن خاطراتی از شهید بزرگوارتان بیان داشتید که برایمان خیلی پند و اندرز داشت.

عضو شورای اسلامی شهر آمل نیز با اشاره به اینکه امام حسین(ع) تمام وجود خود را در راه خداوند داد، گفت: جایگاه شفاعت حسین(ع) سرور و سالار شهیدان در روز قیامت به پدر، مادر، خانواده و خود شهید داده می شود، امید داریم با ادامه دادن راه شهدا از شفاعت آنان در روز قیامت برخوردار باشیم.

سید محمد پژومان اضافه کرد: خانواده شهدا مانند گنج در بین مردم پنهان هستند و دعای آنان حافظ ما و نظام است.

شهید حسن کرد متولد سال ۱۳۴۹ بود و در سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۴ در منطقه ام الرساس، به شهادت رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز