خبرگزاری کار ایران

استاندارمازندران تاکیدکرد:

باید از ارائه آمارها در بحثاشتغال پرهیز کرد

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۷۹۸

علیرغم اینکه آمارها رکن ایجاد برنامه است ولی در بحثاشتغال باید از ارائه آمارها خارج شد و بصورت عملیاتی وارد شد. / باید خلاء و نیاز صنوف مختلف شناسایی و بررسی شده و برای آن یک راهکار و برنامه ای ارائه دهند.

استاندارمازندران گفت: بحثاشتغال پراکنده و نا عادلانه است و این پراکندگی نتوانسته رضایت مندی جامعه را فراهم نماید.

به گزارش ایلنا از ساری، شامگاه شنبه در هفتمین جلسه کارگروه تخصصی اشغال استان ربیع فلاح جلودار با بیان اینکه اطلاعات اشتغال را باید به روزکرد افزود: علیرغم اینکه آمارها رکن ایجاد برنامه است ولی در بحثاشتغال باید از ارائه آمارها خارج شد و بصورت عملیاتی وارد شد.

وی با بیان اینکه باید سامانه ثبت فارغ التحصیلان بیکار و دیگر اقشار جامعه را در استان توسعه دهید، افزود: باید برای جذب و توانمند کردن این افراد اعتباری در نظر گرفته شود.

فلاح با اشاره به اینکه استان مازندران در حوزه اشتغال و کار نیاز به بیلان کاری مناسب دارد، اذعان داشت: تمام مدیران اجرایی در کارگروه باید در جلسات کارگروه اشتغال حضور داشته باشند.

استاندار مازندران از همه مدیران دستگاههای اجرایی و بانک های عامل خواستار شد تا فردا عصر گزارش عملکرد دستگاههای اجرایی مرتبط را به استانداری ارائه دهند.

فلاح خاطرنشان کرد: باید کمیسیون ماده صد شهرداری ها ساماندهی شود چرا که این کم توجهی ها ایجاد مشکل می کند.

نماینده عالی دولت در استان تصریح کرد: باید خلاء و نیاز صنوف مختلف را شناسایی و بررسی شود و برای آن یک راهکار و برنامه ای ارائه دهند.

فلاح جلودار خاطرنشان کرد: با ارائه آمار و تعداد درست فارغ التحصیلان بیکار در استان باید یک دوره آموزشی در خصوص رشته آنها گذاشته شود تا در زمان نیاز با مشکل تخصص در حرفه مورد نظر مواجه نشوند.

استاندار مازندران با بیان اینکه باید سامانه ثبت فارغ التحصیلان بیکار و دیگر اقشار جامعه را در استان توسعه دهید، افزود: باید برای جذب و توانمند کردن این افراد اعتباری در نظر گرفته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز