خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل سازمان آتش نشانی قائم شهر خبر داد؛

آتش نشانی قائم شهر به تشک نجات مجهز شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۸۵۱

بروز رسانی تجهیزات و امکانات در سازمان آتش نشانی قائم شهر از اولویت های کاری شهرداری و سازمان آتش نشانی است.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرستان قائم شهر گفت: با توجه به بلند مرتبه سازی و وجود ساختمان های بلند در قائم شهر، هنوز از داشتن نربان ۵۲ متری به عنوان یکی از نیازهای ضروری در امدادونجات بی بهره ایم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، محمد علی شیرسوار در گفتگویی از تجهیز این سازمان به تشک نجات خبر داد و اظهار داشت: این تشک برای امداد ونجات در ارتفاع و در مواقعی که جان شهروندان در خطر افتاده و چاره ای جز پرش از ارتفاع برای رهایی از خطر وجود ندارد استفاده می شود.

وی افزود: این تشک در ابعاد ۳/۴۰در۳/۴۰ متر است و با ارتفاع ۱/۷۰ که ساخت کشور فرانسه است و در کمتر از یک دقیقه از هوا پر می شود.

شیرسوار، با بیان اینکه حجازی سرپرست شهرداری قائم شهر اعتقاد به بروز رسانی تجهیزات و امکانات در سازمان آتش نشانی را دراولویت کاری دانسته تصریح کرد: با پیگیری های لازم سازمان آتش نشانی در خرید تجهیزات مدرن، خرید تشک نجات به نتیجه رسید و امید است گامی موثر در امنیت شهروندان برداشته باشیم.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی قائم شهر در ادامه گفت: در آینده ای نزدیک به دنبال تشک نجات در ابعاد بزرگتر هستیم تا با توجه به موقعیت ساختمان های بلند در شهر و وضعیت موجود کوچه ها و معابر قائم شهر، گزینه های متفاوتی برای آتش نشانان در امر امدادو نجات وجود داشته باشد تا بتوانند با بهترین امکانات بهترین خدمات را ارائه نمایند.

وی اذعان داشت: با توجه به بلند مرتبه سازی و ساختمان های بلند در قائم شهر، هنوز از داشتن نربان ۵۲ متری به عنوان یکی از نیازهای ضروری در امدادونجات بی بهره ایم وامیدواریم با همت مدیران شهری و استانی وبه ویژه نگاه مثبت حجازی، اعتبارات لازم برای خرید آن مهیا گردد، تا آتش نشانان و شهروندان با خیالی آسوده در حوادثو آتش سوزیها یاریگرهم باشند.

شیرسوار، به آموزش اطفاء حریق و مقابله با آتش سوزی، برای نیروهای خدماتی و سرایداران این اداره آموزش و پرورش قائم شهر، برگزار شد اشاره کرد و اظهار داشت: این دوره آموزشی یک روزه با حضور ۵۰نفر از نیروهای خدماتی و سرایداران برای آشنایی با مباحثآتش نشانی و نحوه مقابله با آتش سوزی در زمان اولیه حریق وهمچنین نحوه اطلاع رسانی دقیق و صحیح توسط مربیان آموزشی سازمان آموزش داده شد تا هنگام بروز حوادثاین نیروها بتوانند آموخته های خود را بکار گرفته و از خسارات مالی و جانی جلوگیری نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز