خبرگزاری کار ایران

شهردار آمل خبر داد:

افتتاح ساختمان اداری مدیریت بحران همزمان با هفته دولت

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۱۱۶

شهردار آمل از افتتاح ساختمان اداری مدیریت بحران همزمان با هفته دولت در امل خبر داد.

شهردار آمل از افتتاح ساختمان اداری مدیریت بحران در این شهر با هدف فرماندهی و تمرکز تیم‌های عملیاتی و امداد و نجات مستقر در شهرستان آمل در مقابله با وقوع شرایط بحرانی همزمان با هفته دولت خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، به نقل از روابط عمومی شهرداری آمل، احمد امیرسلیمانی شهردار آمل با اشاره به اینکه خدمات‌دهی به مردم در اولویت سرفصل کاری شورای اسلامی شهر و شهرداری است، اظهار داشت: پروژه ساختمان اداری مدیریت بحران با زیربنای کل ۷۰۰ متر مربع در دو طبقه احداثشده است که دارای سالن اسکان، سرویس‌های بهداشتی، حمام و رختکن، سرویس‌های بهداشتی ویژه معلولین، اتاق امداد و نجات، انبار امداد و نجات، سالن آتش نشانی به همراه انبار تجهیزات آتش نشانی، سالن اورژانس به همراه انبار اورژانس و… است.

وی تصریح کرد: عملیات ساختمانی این بنا با رعایت تمام آیین‌نامه استاندارد با دیوار‌ها، سقف و پنجره‌های عایق حرارتی برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی صورت گرفته است.

شهردار آمل گفت: هزینه اجرای ساختمان اداری مدیریت بحران ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده است.

وی افزود: با توجه به اینکه این ساختمان جنب سالن مدیریت بحران احداثشده است از این سالن نیز در شرایط بحرانی به منظور اسکان و پشتیبانی در شرایط اضطراری استفاده می‌شود.
امیرسلیمانی در پایان شاخص رضایتمندی مردم در

شهر هزار سنگر آمل را بسیار مهم اعلام کرد و افزود: رضایتمندی مردم برای ما مهم است زیرا رضایت مردم رضای خداوند را در پی خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز