خبرگزاری کار ایران

معاون امور عمرانی استاندار مازندران خبرداد:

آزمون استخدامی برای جذب نیرو در ۱۵ شهرداری مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۶۸۲

آزمون استخدامی برای جذب نیرو در ۱۵ شهرداری استان نیمه دوم شهریورماه امسال برگزار می شود. / متاسفانه تعدادی از شهرداریها بدون اجازه نیرو جذب کرده اند و این تخلف است.

معاون امور عمرانی استاندار مازندران گفت: آزمون استخدامی برای جذب نیرو در ۱۵ شهرداری استان نیمه دوم شهریورماه امسال برگزار می شود.

به گزارش ایلنا از ساری؛ علی نبیان در جلسه اعضای کمیته اجرایی آزمون استخدامی شهرداری های استان بیان داشت: میزان تخصص و تعهد در نیروهای انسانی مازندران بالاست و ما باید تلاش کنیم برای جذب نیروهای انسانی کارآمد و متخصص در شهرداریها برنامه ریزی نمائیم و مسئولیت ما در این زمینه بسیار حساس است

وی تاکیدکرد: متاسفانه تعدادی از شهرداریها بدون اجازه نیرو جذب کرده اند و این تخلف است.

نبیان افزود: دولت با حمایت از تولید و بخش خصوصی گام های مهمی در این جهت برداشته و جذب نیرو در دستگاه ها و نهادهای دولتی تنها بخش کوچکی در راستای اشتغال جوانان است.

نبیان با اشاره به حساسیت های موجود در جامعه و میزان بالای بیکاری، خطاب به شهرداری ها تاکید کرد: باید از هر گونه ورود غیرمجاز و بی ضابطه در زمینه اشتغال جلوگیری شود.

معاون عمرانی استاندار تصریح کرد: در زمان مقرر و به منظور اطلاع رسانی گسترده در این زمینه، اطلاعیه و فراخوان آزمون در پایگاه اطلاع رسانی استانداری قرار خواهد گرفت و هم چنین در قالب بنر و پوستر در سطح شهرهای استان به اطلاع مردم خواهد رسید.

وی ادامه داد: ثبت نام اینترنتی جهت شرکت در این آزمون در روزهای پایانی مردادماه و به مدت ۲۰ روز انجام خواهد شد.

گفتنی ست این جلسه با حضور جمعی از مدیران ستادی استانداری، شهرداران و مسوولان امور اداری ۱۵ شهرداری مشمول این آزمون برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز