خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی بهشهر:

۵۴ کیلوگرم مواد مخدر در بهشهر کشف و ضبط شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۵۷۴

در سال جاری بیش از ۵۴ کیلوگرم مواد مخدر در بهشهر کشف و ضبط شد که بیشتر این مواد شامل مواد مخدر سنتی بوده اند.

فرمانده نیروی انتظامی بهشهرگفت: در سال جاری بیش از ۵۴ کیلوگرم مواد مخدر در بهشهر کشف و ضبط شد که بیشتر این مواد شامل مواد مخدر سنتی بوده اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر سید محسن جعفری امروز در نشست خبری و تجلیل از خبرنگاران به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار افزود: تعامل دو سویه بین نیروی انتظامی و خبرنگاران از جمله مسائل مهمی است که مورد توجه ما است و با قوت دنبال می شود.

وی اظهار داشت: خبرنگاران بعنوان دیده بانان فرهنگی جامعه در نمایش عملکرد نیروی انتظامی تلاش وافر داشته اند و با انعکاس مناسب اخبار در واقع ما را در ادامه خدمت به مردم دلگرم تر و استوارتر می کنند.

فرمانده نیروی انتظامی بهشهر در ادامه با اشاره به فعالیتهای انجام شده توسط نیروی انتظامی در سال جاری و دستگیری سارقان در بهشهر اذعان داشت: در این راستا ۲۳۷ نفر از سارقان دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

وی ادامه داد: در همین راستا یک فال گیر زن با کلاهبرداری ۲۰ میلیون و ۷۰۰ هزارتومانی در بهشهر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شهرستان شد.

جعفری در ادامه به توانمندی‌های نیروی انتظامی در بخش های مختلف اشاره و تصریح کرد: امروز در مجموعه‌های مختلف نیروی انتظامی شاهد پیشرفت‌های چشمگیری هستیم که توان ما را در خدمت رسانی به مردم و برخورد با مجرمان افزایش می‌دهد.

وی در ادامه از تجهیز شهرستان به دوربین های مختلف خبر داد و گفت: این دوربینها علاوه بر انجام طرح های مختلف ترافیکی در ایجاد امنیت و شناسایی جرائم و مجرمین نیز موثر بوده و در سیل اخیر بهشهر نیز از طریق همین دوربین ها بر سر صحنه سیل بعنوان اولین دستگاه حاضر شده و خدمات رسانی کردیم.

جعفری ادامه داد: افزایش قهوه خانه های غیر مجاز نیز از دیگر معضلات شهرستان بوده که رد طول سال جاری تا کنون ۸۳ واحد قهوه خانه غیر مجاز در بهشهر پلمپ شد.

وی گفت: مردم نیز باید بعنوان یک پلیس در جامعه بوده و هر نوع ناامنی و اخلال در نظم را به پلیس گزارش دهند تا از بروز ناهنجاریها با کمک همجلوگیری شود

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز