خبرگزاری کار ایران

شهردار قائم شهر:

راه اندازی کارخانه کمپوست زباله و حل مشکلات زیست محیطی

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۰۳۶

یکی از مشکلات عمده قائم شهر بحثزباله است که امیدواریم با نشست های متعدد با سرمایه گذاران برای راه اندازی کارخانه کمپوست به نتیجه برسیم.

شهردار قائم شهر گفت: یکی از مشکلات عمده قائم شهر بحثزباله است که امیدواریم با نشست های متعدد با سرمایه گذاران برای راه اندازی کارخانه کمپوست به نتیجه برسیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، " سید جعفر حسینی " در حاشیه بازدید از محل کارخانه کمپوست این شهرستان با بیان اینکه یکی از مشکلات عمده قائم شهر بحثزباله است اظهار داشت: امیدواریم با پیگیری های دلسوزانه و مدیریت فرماندار قائم شهر بزودی این مشکل مرتفع گردد.

وی با اشاره به اینکه به ازای هر فرد قائم شهری روزانه ۸۵۰ کیلو زباله تولید می شود افزود: درکل شبانه روز۱۷۰ تن زباله در قائم شهر توسط کارگران شهرداری جمع آوری می شود.

حسینی به تفکیک زباله از درب منازل اشاره کرد و گفت: اگر این کار از مبدا که همان درب منازل است انجام شود کار جمع آوری و دپوی آن راحت تر انجام می شود.

شهردار قائم شهر افزود: جلسات متعددی با فرماندار، سرمایه گذاران و گروه پیمانکاران داشتیم تا بتوانیم کارخانه کمپوست قائم شهر را به سرانجام مطلوب برسانیم.

وی با بیان اینکه امروز هم جلسه ای برای حل این معضل در فرمانداری برگزار شد ادامه داد: این سرمایه گذار علاوه بر ویژگی هایی که سرمایه گذاران قبلی داشتند از اجرای صنایع تبدیلی در کنار بحثکمپوست خبر داد که اگر اجرایی شود بسیاری از مشکلات زباله با رعایت مسائل زیست محیطی برطرف می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز