خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری آمل خبرداد:

افزایش ۵۷درصد جمع آوری زباله طی سه ماه سال‌جاری

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۰۱۸

طی سه ماهه سال‌جاری این شهرستان با افزایش ۵۷درصد در جمع‌آوری زباله نسبت به مشابه سال ۹۲ مواجه بوده است.

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری آمل گفت: طی سه ماهه سال‌جاری این شهرستان با افزایش ۵۷درصد در جمع‌آوری زباله نسبت به مشابه سال ۹۲ مواجه بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا در آمل، محمد للهی عصر امروز در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران آمل با اعلام اینکه روزانه میانگین در پیچ دو ناحیه تقسیم‌بندی حدود ۱۷۰تا۱۸۰تن زباله در سطح شهر جمع‌آوری می‌شود، اذعان داشت: این زباله‌ها به طور سنتی و غیرسنتی در کیلومتر ۵مجور هراز و در کیلومتر ۳۰دفن می‌شود.

وی میانگین جمع‌آوری این زباله را در ۶۲روستا، شهرک‌های صنعتی و سطح شهری آمل را ۲۷۰تا۲۸۰تن در روز بیان کرد و گفت: به طور ماهانه در این منطقه حدود ۶۰۰سرویس تخلیه و شستشو و سرریز زباله صورت می‌گیرد.

للهی با با بیان اینکه هم‌اکنون شش شهرداری استان زباله‌های سطح شهر را جمع‌آوری و دپوی آن را به محل دفن می‌برند، افزود: در بین این شهرها، محمودآباد با یک میلیون و۲۴۵هزلر و ۱۰۳کیلومتر معادل۱۲۰۰تن در ماه بیشترین زباله را دارند که حدود ۲تا ۴متر مکعب اشغال می‌شود.

این مسئول با ابراز نگرانی از این وضعیت زباله در این شهرها بیان داشت: هم‌اکنون روستاهای آمل به طور ماهانه ۶۸۶تن، غیر آمل ۶۲۴تن و شهرک‌های صنعتی آمل و همجوار نیز ۱۲۷تن زباله به محل دفن می‌برند.

وی در اشاره به به وضعیت سه ماهه اول سال‌جاری دپوی زباله مسبت به مشابه سال گذشته با افزایش ۵۷درصدی بیان و عنوان کرد: در سال گذشته حدود ۶هزار و۸۵۰تن زباله جمع‌آوری شده که امسال این دپو به ۱۰هزار و ۷۵۹تن رسیده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز