خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران خبر داد:

بهره‌مندی ۲ هزار نفر از خدمات طرح‌های تابستانه هلال‌احمر مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۰۳۸

از آغاز طرح‌های تابستانه جمعیت هلال‌احمر استان تاکنون بیش از ۲ هزار نفر از خدمات این جمعیت بهره‌مند شدند.

مهدی ولی‌پور، مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: طرح امداد و نجات ساحلی از روز ۱۳خرداد با برپایی ۱۴ پست امداد و نجات ساحلی در محدوده اجرای طرح‌های سالم‌سازی دریا و همچنین ۴۴ اکیپ سیار موتوری در مناطق ممنوعه شنا دایر شد.

به گزارش ایلنا، وی ادامه داد: نجاتگران جمعیت هلال احمر استان در این طرح تاکنون موفق شدند به ۲۰۵ نفر در داخل طرح‌ها و ۳۸۴ نفر در مناطق خارج از طرح‌های سالم‌سازی خدمات لازم امدادی را ارائه کنند.

ولی‌پور افزود: ۵۷۸ نفر نیز با مراجعه حضوری به پست‌های امدادی این جمعیت خدمات مورد نیاز را دریافت کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران درباره خدمات ارائه شده در قالب پست‌های اطلاع‌رسانی و پیشگیری معاونت جوانان جمعیت هلال احمر که در مبادی ورودی شهرهای ساحلی مستقر هستند، گفت: از روز ۱۵خرداد تاکنون بیش از یک‌هزار نفر از مسافران شهرهای ساحلی استان به این پست‌ها مراجعه کردند که خدمات مورد نیاز خود را در قالب ۴ هزار و ۵۸۹ نسخه بروشور و بسته اطلاع‌رسانی و پیشگیری دریافت کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز