خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران خبرداد:

فعالیت ۵۰۰ ناجی غریق در سواحل مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۶۵۲

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از فعالیت ۵۰۰ ناجی غریق در سواحل مازندران در تابستان امسال خبر داد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در جلسه ستاد ساماندهی سواحل در استانداری مازندران از فعالیت ۵۰۰ ناجی غریق در سواحل مازندران در تابستان امسال خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، احمد سعادتمند با اشاره به اینکه امسال ردیف حقوقی برای ناجیان غریق تعریف شد، افزود: از ۳۴۰ ناجی غریق امسال ۵۰۰ ناجی غریق در سواحل مازندران فعالیت می‌کنند.

سعادتمند با اعلام اینکه تمام ناجیان غریق در نقاط شنا ممنوعه فعالیت دارند، بیان داشت: از طریق دستگاه(جی پی اس) نقاط ممنوعه شنا شناسایی می‌شود.

وی از تهیه و تجهیز تمام لوازم نجات غریق در مازندران خبر داد و گفت: یک فروند قایق استاندارد مجهز به دستگاه جسد یاب، دید در شب تا عنق ۳۰ متری برای شناسایی تهیه و در اختیار ناجیان غریق قرار گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه یک‌هزار گویه نجات خریداری و در اختیار ناجیان غریق قرار گرفت، تصریح کرد: ۵۰۰ تابلو هشدار دهنده هم در حال نصب است.

وی نیاز ناجیان غریق در سواحل مازندران را کانکس برای اسکان و استراحت اعلام کرد و گفت: یک صد دستگاه کانکس برای اسکان نیاز ناجیان غریق است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز