خبرگزاری کار ایران

در دومین روز نخستین نمایشگاه سلیمانیه اتفاق افتاد؛

استقبال پرشور مردم سلیمانیه از نمایشگاه توانمندی‌های مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۱۱۵

در روز‌های چهار شنبه و پنج شنبه که بازدیدی از نمایشگاه‌ اختصاصی به عمل آمد دریافتیم که مردم از این نمایشگاه‌ استقبال کردند / حضور مردم از اولین دقایق افتتاح نمایشگاه ما را غافلگیر کرد وتصور نمی‌کردیم از‌‌ همان ساعات اولیه مردم تا این حد از نمایشگاه استقبال کنند.

در دومین روز از برپایی نخستین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران با محوریت استان مازندران، شاهد استقبال باشکوه مردم سلیمانیه اقلیم کردستان عراق از توانمندی‌های مازندران در این نمایشگاه هستیم.

به گزارش ایلنا به نقل از کمیته رسانه و تبلیغات نمایشگاه غلامرضا عشریه رئیس اتاق بازرگانی مازندران در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای مازندران اظهار داشت: در طول این مدت سعی کردیم به وعده‌های خود رنگ واقعیت ببخشیم و خوشبختانه مردم شاهد اتفاقات جدیدی در نمایشگاه هستند.

وی افزود: حضور مردم از اولین دقایق افتتاح نمایشگاه ما را غافلگیر کرد وتصور نمی‌کردیم از‌‌ همان ساعات اولیه مردم تا این حد از نمایشگاه استقبال کنند.

عشریه، با تاکید بر استقبال باشکوه مردم از نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران با محوریت مازندران در سلیمانیه عراق، افزود: در روز‌های چهار شنبه و پنج شنبه که بازدیدی از نمایشگاه‌ اختصاصی به عمل آمد دریافتیم که مردم از این نمایشگاه‌ استقبال کردند.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران، بر لزوم توسعه و گسترش روابط تجاری و بازرگانی مازندران با استان سلیمانیه عراق تاکید کرد و گفت: با برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های مازندران در سطح سایر کشورها می‌تواند موجب تو سعه تجارت خارجی بازرگانان و تجار داخلی استان را فراهم نماید.

عشریه با بیان اینکه مازندران به عنوان قطب کشاورزی ایرانی می‌تواند بازار مناسبی برای صادرات محصولات زراعی و باغی در استان سلیمانیه عراق باشد، افزود: در حوزه خدمات فنی و مهندسی و خدمات نیز مازندران توانایی فراوانی دارد که می‌توان از ظرفیت‌های برای صادرات به کشورهای همسایه استفاده کرد.

وی از تداوم برگزاری نمایشگاه‌های توانمندی‌های تجاری و بازرگانی استان مازندران با سلیمانیه عراق خبر داد و خاطرنشان کرد: تاثیرات حضور شرکت‌ها و کارخانجات استان مازندران در سلیمانیه عراق موجب گسترش مبادلات تجاری این دو استان خواهد شد.

عشریه خاطر نشان کرد: خوشبختانه فعالیت‌های بسیار خوبی برای حضور جمهوری اسلامی در اجرای طرح‌های زیربنایی و تامین بازار کالاهای اساسی در عراق تاکنون اجرا شده و صادرات ایران از ۷۹۰ میلیون دلار در سال ۸۴ به ۱۲ میلیارد دلار در سال جاری رسیده است.

گفتنی است: نخستین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران با محوریت استان مازندران از ۳۱ اردبیهشت تا ۳ خرداد ماه به مدت ۴ روز در استان سلیمانیه عراق دایر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز