خبرگزاری کار ایران

مدیر پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری

نزدیک به ۵۰ درصد جایگاههای پخش فرآورده های نفتی منطقه حائز امتیاز ممتاز شدند

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۶۷۴

در سال گذشته ۸۸۰ میلیون لیتر بنزین، ۶۹۲ میلیون لیترنفت گاز و ۱۶۵ میلیون لیتر نفت سفید در مجموع ۳ میلیارد و هشتصد و هشت میلیون فرآورده نفتی در منطقه ساری توزیع شده است.

مدیر پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری با ابراز خرسندی از حضورجایگاه داران سراسر کشور در مازندران گفت: مازندران بعنوان سرزمین علویان، سرزمینی است که بزرگان ومراجع دین از این دیار سربلند کرده اندو خیل عظیم بیش از ده هزارشهدای جنگ تحمیلی نیز برگ زرینی برتقویم تاریخ انقلاب است که توسط ولایت طبری به سرزمین اسلامی اهداء شده است.

به گزارش ایلنا از ساری حسینعلی طالبی شامگاه پنجشنبه در همایش هم اندیشی و بررسی مشکلات سرمایه گذاران مجازی عرضه سوخت سراسر کشور در ساری، با اشاره به اینکه مازندران یکی از استان هایی است که در هنگام پیک مسافران از امکانات استانی خدمات ملی به مسافران و گردشگران میدهد افزود: استان مازندران طبق اعلام مسئولین در ایام نوروز بیش از ۱۰ میلیون نفر در این استان ساکن گردیدند.

وی افزود: علاوه برتوریستی بودن مازندران با توجه به قرار گرفتن در مسیر مشهد الرضا(ع) گفت: فروش ما نسبت به گذشته افزایش داشته است و حجم مسافر و گردشگر ما را ملزم به آن نموده است که خدمات مطلوب و حساب شده ایی به این عزیزان بدهیم.

مدیر پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری تصریح کرد: با توجه به خدمات رسانی مطلوبی که از سوی همکاران و جایگاه داران انجام گرفت که توسط عالی ترین مقام دولت در مازندران این مجموعه مورد عنایت و تجلیل قرارگرفت.

طالبی اضافه کرد: حضور مستمر و شبانه روزی جایگاه داران در ایام های مختلف در سطح استان و بنوعی در کشور مرهون کسانی است که با سرمایه های خود از حداقل امکانات بهره مند هستند.

وی گفت: شرایط مسافر پذیری مازندران می طلبد که ما خدمات رسانی مطلوبی را به مردم و مسافرین داشته باشیم و در این راستا، در سال گذشته ۸۸۰ میلیون لیتر بنزین، ۶۹۲ میلیون لیترنفت گاز و ۱۶۵ میلیون لیتر نفت سفید در مجموع ۳ میلیارد و هشتصد و هشت میلیون فرآورده نفتی در منطقه ساری توزیع شده است.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی ساری گفت: از این مقدار ۲میلیارد لیتر به نیروگاه شهید سلیمی نکاء اختصاص داده شده است.

طالبی با بیان اینکه از ۱۶۰ جایگاه، نزدیک به ۵۰ درصد جایگاههای منطقه حائز ممتاز شدنداز تعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی با انجمن صنفی جایگاه دارن خبرداد و افزود: بصورت مستمر این شرکت با کانون استان ارتباط دارد و همواره با درک متقابل سعی نموده ایم که مشکلات و کمبود ها را به حداقل برسانیم.

وی با اشاره به شعار امسال تصریح کرد: با توجه به منویات رهبری که امسال را سال اقتصاد فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامیدند افزود: در سالجاری با آموزش ۱۳۰۰ ناظر در مصرف سوخت تلاش کرده ایم به منویات مقام معظم رهبری جامعه عمل بپوشانیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز