خبرگزاری کار ایران

فرماندار ساری:

بخش چهاردانگه نیازمند خدمت و نگاه ویژه است

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۵۲۱

مردم منطقه چهاردانگه ساری از سطح اجتماعی و علمی خوبی برخوردار هستند. / بخش چهاردانگه ساری از مناطق توسعه نیافته مازندران است.

جلسه رفع مشکلات مجتمع آبرسانی پشتکوه بخش چهار دانگه ساری، با حضور جواد واحدی فرماندار مرکز استان، مجید عبدالهی مدیر عامل آبفار مازندران، مدیران شهرستانی و جمعی از ساکنین منطقه در محل فرمانداری ساری برگزار شد

به گزارش ایلنا از ساری، جواد واحدی در جلسه رفع مشکل آبرسانی روستاهای زیرپوشش مجتمع پشتکوه چهاردانگه ساری اظهار داشت: منطقه چهاردانگه ساری قدمگاه مقام معظم رهبری است. وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی گفت: با مدیریت جهادی می‌توان مشکلات موجود در استان را برطرف کنیم.

فرماندار ساری با بیان اینکه مردم منطقه چهاردانگه ساری از سطح اجتماعی و علمی خوبی برخوردار هستند، افزود: بخش چهاردانگه ساری نیازمند خدمت و نگاه ویژه است.

واحدی، بخش چهاردانگه ساری را از مناطق توسعه نیافته مازندران یاد کرد و بیان داشت: با توجه به هزینه‌ای که برای مجتمع آبرسانی «پشتکوه» بخش چهاردانگه ساری انجام شد، آن منطقه هنوز دارای مشکل فراوانی در زمینه آب شرب و آب مصرف کشاورزی است.

واحدی با اشاره به اینکه برای تجهیز مجتمع آبرسانی «پشتکوه» بخش چهاردانگه ساری سختی و مشکلات فراوانی را متحمل شدیم، افزود: باید مدیریت ثابتی بر این مجتمع حاکم شود.

وی با تاکید بر اینکه باید وضعیت آبداران این مجتمع آبرسانی مشخص شود، گفت: باید نظارت و مدیریت صحیح از این مجتمع آبرسانی صورت بگیرد. در این جلسه مقرر شد در فرصت ۴۵ روز اهالی روستاهای پشت کوه پرونده متقاضیان را برای گرفتن مجوز و انشعابات به اداره آب و فاضلاب روستایی ارائه کنند.

مجید عبدالهی مدیر عامل آبفار مازندران هم در این جلسه با بیان اینکه تلاش و پیگیری‌های زیادی از سوی مردم بخش چهاردانگه ساری در راستای رفع مشکلات مجتمع آبرسانی «پشتکوه» صورت گرفته است، بیان داشت: شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران مصمم به توافق نهایی با روستانشینان بخش چهاردانگه و رفع مشکلات این مجتمع آبرسانی است.

وی با بیان اینکه برای بررسی مشکلات این مجتمع آبرسانی نیازمند تعامل با همه مسئولان هستیم، افزود: اتمام نواقصی این طرح نیازمند همکاری همه‌جانبه مردم منطقه چهاردانگه ساری است.

عبدالهی با بیان اینکه اقدامات مناسبی در راستای برطرف کردن مشکلات آبرسانی مجتمع «پشتکوه» چهاردانگه ساری صورت گرفته است، افزود: به صورت میانگین تا پایان ساخت مجتمع آبرسانی بخش چهاردانگه ساری برای هر خانوار حدود ۵ میلیون تومان هزینه شد.

بخشدار چهار دانگه نیز با اشاره به اینکه اقدامات خوبی از سوی آبفار روستایی انجام شده است، بیان داشت: برای رفع مشکلات فراروی منطقه نیاز به تلاش و همت مسئولان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز