خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار بابلسر خبر داد:

اجرای طرح هادی در ۲۵ کیلومتر از روستاهای بابلسر

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۴۵۸

معاون فرماندار بابلسر از اجرای طرح هادی در ۲۵ کیلومتر از روستاهای بابلسرخبر داد. / شهرستان بابلسر توانسته با کمترین اعتبار بیشترین بهره‌برداری را داشته باشد.

معاون فرماندار بابلسر با بیان اینکه از ابتدای انقلاب تاکنون حدود ۱۲ کیلومتر از شهرستان بابلسر طرح هادی اجرا شده است، گفت: در دو ماه اخیر توانستیم برای ۲۵ کیلومتر از روستاهای شهرستان بابلسر طرح هادی اجرا کنیم.

به گزارش ایلنا بابلسر، رضا محسن‌پور در جلسه بررسی مشکلات بخش رودبست در سالن اجتماعات اداره بنیاد مسکن بابلسر با بیان اینکه تا ۲۰ اردیبهشت ماه سال‌جاری باید سهمیه قیر شهرستان به طور کامل جذب شود، اظهار داشت: با هماهنگی انجام شده اعتبارات لازم برای تامین قیر پرداخت شد اما به دلیل کم‌کاری برخی شورا‌ها و دهیاران تاکنون بخشی از این سهمیه جذب نشده است.

وی سهمیه قیر شهرستان بابلسر را ۴ هزار و ۲۰۰ تن برای ۴۳ روستا عنوان کرد و افزود: به دلیل مشارکت بالای مردمی، سهمیه بیشترین قیر استان به این شهرستان تعلق گرفت.

محسن‌پور با بیان اینکه اقداماتی برای جذب سهمیه قیر شهرستان انجام شد، گفت: اداره بنیاد مسکن و بخشدار رودبست تدابیر لازم را اتخاذ کنند تا شورا‌ها و دهیاران بتوانند منابع پرداختی و سهم مشارکتی را واریز کرده تا سهمیه قیر شهرستان جذب شود و در این امر کوتاهی از کسی پذیرفته نیست.

معاون فرماندار بابلسر با اشاره به اینکه ما به تعهد خود در روستا‌ها عمل کرده و قبل از اینکه آن‌ها بخواهند مشارکت خود را پرداخت کنند زیرساخت لازم را فراهم کردیم، گفت: شهرستان بابلسر توانسته با کمترین اعتبار بیشترین بهره‌برداری را داشته باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه از ابتدای انقلاب تا کنون حدود ۱۲ کیلومتر از شهرستان بابلسر طرح هادی اجرا شده است، ادامه داد: با پیگیری انجام شده در دو ماه اخیر توانستیم برای ۲۵ کیلومتر از روستاهای شهرستان بابلسر طرح هادی اجرا کنیم.

محسن‌پور با اشاره به اینکه هدف ما توانمندکردن مدیران شهرستان است، ابراز داشت: توقع ما از شورا شاید بالا باشد اما دست یافتنی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز