خبرگزاری کار ایران

امام جمعه چالوس:

پروژه‌های آموزشی باید از دغدغه‌های همه دستگاه های دولتی باشد

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۹۵۷

باید همه دستگاه های دولتی همکاری کاملی با نظام تعلیم و تربیت داشته باشند و پروژه‌های آموزشی از دغدغه‌های آنان باشد.

باید همه دستگاه‌های دولتی همکاری کاملی با نظام تعلیم و تربیت داشته باشند و پروژه‌های آموزشی از دغدغه‌های آنان باشد.

به گزارش ایلنا از ساری، حجت‌الاسلام محمدمهدی راشدی نوری در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش سال ۹۳ باموضوع برنامه‌های گرامیداشت هفته معلم گفت: تعلیم و تعلم از شئون الهی است و پروردگار، این موهبت را به پیامبران و اولیای پاک خویش ارزانی کرده است تا مسیر هدایت را به انسان بیاموزند و به همین دلیل تعلیم و تعلم به صورت یک سنت حسنه آفرینش درآمده است.

امام جمعه چالوس افزود: نقش آموزش و پرورش در راستای تعلیم و تعلم، خدمت به اهداف والای اسلام و تربیت نسل صالح بسیار موثر است.

وی بیان داشت: آموزش و پرورش مسئولیت بسیار خطیری در نظام تعلیم و تربیت بر عهده دارد و اگر نتواند به‌ طور صحیح به آن بپردازد به کتاب و اهل بیت جفا کرده است.

راشدی تصریح کرد: کار آموزش و پرورش با انسان و تربیت انسانی است و در این امر خطیر باید شرافت انسانی شکوفا شود.

وی تأکید کرد: برای رسیدن به این مهم باید همه دستگاه‌های دولتی همکاری کاملی با نظام تعلیم و تربیت داشته باشند و پروژه‌های آموزشی از دغدغه‌های آنان باشد.

امام جمعه چالوس تصریح کرد: رسالت آموزش و پرورش تربیت و شکوفا نمودن شأن انسان است و این مأموریت مهم به تنهایی انجام نمی‌شود و لازم است دغدغه سایر مدیران هم سو با دغدغه متولیان امر تعلیم تربیت باشد.

وی با تأکید بر گرامیداشت مقام شامخ معلمان اذعان داشت: انتظار می‌رود تمامی دست‌اندرکاران تلاش خود را معطوف نمایند تا برنامه‌های در خور و شایسته را جهت تجلیل از فداکاری‌هایشان اجرا کنیم.

راشدی خاطرنشان کرد: تاثیرگذاری معلمان بر رفتار دانش‌آموزان بر هیچ کسی پوشیده نیست و می‌توان ادعا کرد که تاثیر محیط آموزش و در رأس آن معلمان بر روی دانش‌آموزان بیش از خانواده‌هاست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز