خبرگزاری کار ایران

فرماندار قائم شهر:

زیرگذرهای غیراستاندارد در قائم شهر بررسی شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۵۵۱

از زیرگذرهایی که در سال‌های اخیر در قائم شهر احداثشد بازدیدی داشتم و متاسفانه باید بگویم که اکثر آ‌ن ها غیر استاندار بنا شده است.

فرماندار قائمشهر گفت: خدت رسانی مطلوب به مردم از وظایف مسئولین است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، «مهدی محمدی» در دیدار مردمی و بررسی مشکلات منطقه شهدا محله در مسجد سید الشهدا ضمن تاکید بر خدمت‌ رسانی مطلوب به مردم شهرستان اظهار داشت: ما مسئولان باید در جهت بررسی نارسایی مردم محروم تلاش و مدیریتی جهادی داشته باشیم.

وی افزود: اقشار آسیب‌پذیری در شهرستان و در جمع ما وجود دارند که هرچند برای کمک به آنان دستمان خالی باشد اما هم نشینی و دیدار چهره به چهره با آن‌ها موجب دلگرمی و تسکین درد‌ها و ایجاد امید و نشاط در درون آنان می‌شود.

فرماندار قائم شهر گفت: هدف از برگزاری این جلسات اقامه نماز در کنار مردم و گوش دادن به درد دل‌ها، بررسی مشکلات و یافتن راه حل مناسب برای رفع آن است.

نماینده عالی دولت در شهرستان ضمن انتقاد از عدم حضور شهردار قائم شهر در جلسه، تاکید کرد: برنامه سال ۹۳ دیدار مردمی و بررسی مشکلات مناطق مختلف شهرستان توسط همکاران فرمانداری تنظیم و به تمام ادارات ارسال گردید و همه مسئولان می‌دانند در چه روزی و چه ساعتی دیدار آغاز می‌شود و هیچ عذری در مورد غیبت مدیری پذیرفته نمی‌شود.

وی خاطر نشان کرد: چون در این جلسه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر حضور ندارند قول می‌دهم در آینده‌ای نزدیک نشستی را با حضور شهردار و اعضای شورا برگزار نماییم و مشکلات را مورد بررسی قرار دهیم.

محمدی با اشاره به انتقادات اهالی به احداثزیرگذرغیر استاندار در گذرگاه راه آهن، اظهار داشت: از زیرگذرهایی که در سال‌های اخیر در قائم شهر احداثشد بازدیدی داشتم و متاسفانه باید بگویم که اکثر آن‌ها غیر استاندار بنا شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز