خبرگزاری کار ایران

شهردار قائم شهراعلام کرد؛

تولید روزانه ۸۵۰ گرم زباله به ازای هر شهروند قائمشهری

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۳۵۸

تفکیک زباله میزان دفع پسماند را کاهش می دهد و از وارونه شده سطلهای زباله توسط اشخاص در معابر عمومی که باعثزشت شدن چهره شهر می شود جلوگیری می کند.

«سید جعفر حسینی» در اولین جلسه شورای اسلامی سال ۹۳ با بیان اینکه منویات مقام معظم رهبری ونامگذاری امسال با شعار اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اظهار داشت: امیدواریم با سرلوحه قرار دادن شعارامسال و با تلاش و عزم بیشتر سال جدید کاری را آغاز کنیم.

به گزارش ایلنا از قائمشهر، شهردار قائمشهر به معظل زباله اشاره کرد و گفت: برای جمع آوری زباله‌های شهرستان تدابیر مناسبی اندیشیده تا زباله به موقع جمع آوری شود.

وی ادامه داد: با توجه به حجم بالای زباله در ایام نوروز ۴۸۰ تن زباله جمع آوری شد که نسبت به سال گذشته بیشترین حجم زباله در سطح شهرستان راداشته‌ایم.

حسینی به اقامت و تردد مسافرین نوروزی به شهرستان اشاره کرد و افزود: با توجه به تراکم جمعیت در این ایام زباله‌های کمربندی شمالی که در سال گذشته در ۲ مرحله جمع می‌شد امسال در ۴ مرحله جمع آوری شد.

وی تفکیک از مبدا را برای کاهش زباله‌های خانگی موثر دانست و اظهار داشت: این عمل می‌تواند در بازیافت زباله‌ها و جمع آوری آن‌ها کمک خوبی باشد.

شهردار قائمشهرگفت: تفکیک زباله میزان دفع پسماند را کاهش می‌دهد و از وارونه شده سطلهای زباله توسط اشخاص در معابر عمومی که باعثزشت شدن چهره شهر می‌شود جلوگیری می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز