خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران خبرداد:

تردد ۲۱ میلیون خودرو در تعطیلات نوروز در مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۲۶۳

در ایام تعطیلات نوروز امسال در استان مازندران بیش از ۲۱ میلیون و ۷۰۰ هزار دستگاه خودرو در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان تردد کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از تردد بیش از ۲۱ میلیون خودرو در ایام تعطیلات نوروز در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «روح الامین قاسمی» با اعلام این خبر افزود: در ایام تعطیلات نوروز امسال در استان مازندران بیش از ۲۱ میلیون و ۷۰۰ هزار دستگاه خودرو در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان تردد کردند.

وی با اشاره به اسکان بیش از ۹میلیون و ۱۹۵ هزار مسافر در مراکز اقامتی و پذیرایی استان، از ورود بیش از یک میلیون و ۷۲۱ هزار دستگاه خودرو به شهرهای استان خبر داد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به کاهش ۲۳ درصدی حوادثرانندگی در ایام تعطیلات نوروز در استان گفت: حوادثرانندگی منجر به فوت امسال ۱۶ درصد کاهش داشته است.

سرهنگ قاسمی همچنین از کاهش ۷ درصدی تلفات حوادثرانندگی در سطح استان در این ایام در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد و افزود: تمهیدات ویژه ترافیکی و انتظامی در سطح استان و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان وسایل نقلیه نقش موثری در کاهش آمار حوادثرانندگی داشته است.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به بکارگیری بیش از ۱۰ هزار نیروی پلیس در طرح ویژه ترافیکی و انتظامی ایام تعطیلات نوروز، از کاهش ۱۱ درصدی وقوع سرقت در این ایام خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز