خبرگزاری کار ایران

شهردار:

بهره برداری از تله کابین، بخشی از مشکل کمبود اشتغال جوانان بهشهر را برطرف می کند

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۳۸۰

بهره برداری از طرح بزرگ تله کابین بهشهر، موجب رونق بیشتر اقتصاد بهشهر شده و بخش زیادی از مشکل کمبود اشتغال جوانان این شهر را برطرف خواهد کرد.

شهردار بهشهر گفت: بهره برداری از طرح بزرگ تله کابین بهشهر، موجب رونق بیشتر اقتصاد بهشهر شده و بخش زیادی از مشکل کمبود اشتغال جوانان این شهر را برطرف خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، " حمید آزموده " روز سه شنبه در نشست مشترک با سرمایه گذاران ساخت این طرح اظهار کرد: بهشهر دارای ظرفیت ها و توانمندی های متعددی در زمینه گردشگردی است که استفاده صحیح از این ظرفیت ها می تواند موجب رونق و شکوفایی هر چه بیشتر اقتصادی این شهر شود.

وی بیان کرد: منطقه گردشگری عباس آباد که مورد نظر سرمایه گذاران برای احداثتله کابین است، به عنوان یکی از باغ های ارزشمند ایران به ثبت یونسکو رسیده و باید استفاده صحیح و مطلوب از این ظرفیت صورت گیرد.

شهردار بهشهر افزود: ساخت تله کابین بهشهر با توجه به زیبایی های طبیعی فراوان و چشم اندازهای مطلوب، خواهد توانست زمینه جذب هر چه بیشتر گردشگر را به این شهر فراهم کند.

آزموده ادامه داد: گردشگری به عنوان یکی از حوزه های تاثیر گذار در رونق اقتصادی باید مورد توجه جدی مسئولین و متولیان این بخش قرار گیرد و به همین منظور برنامه ریزی برای انجام فعالیت های گسترده در توسعه زیرساختهای گردشگری، معرفی جاذبه های تاریخی و طبیعی و جذب گردشگران صورت گرفته است.

رییس کمیسیون عمران شورای شهر بهشهر نیز در این جلسه گفت: امنیت سرمایه گذاری در منطقه وجود دارد و سرمایه گذاران نباید نگران مشکلات در این بخش باشند و با آسودگی در این بخش سرمایه گذاری کنند و مطمئن باشند که مسئولان نیز از آن ها حمایت خواهند کرد.

" محمدحسن احسانپور " اظهار کرد: خوشبختانه کشور ما بدلیل جاذبه های بالای گردشگری و تاریخی می تواند مورد توجه بسیاری از مردم جهان قرار گیرد.

وی بیان کرد: ایران به دلیل جاذبه های فراوان و تنوع آب و هوایی جزو کشورهای نخست دنیاست که اگر بتوانیم برنامه ریزی مناسب برای سهولت ورود گردشگر و همچنین اصلاح ساختارهای گردشگری انجام دهیم خواهیم توانست رونق اقتصادی را در این حوزه شاهد باشیم.

عضو شورای شهر بهشهر افزود: بهشهر، یکی از شهرهای دارای آمار بالای بیکاری در مازندران است که اجرای طرح های مرتبط با حوزه گردشگری همانند احداثتله کابین، می تواند بخش زیادی از این مشکلات را برطرف کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز