خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران:

۲۲ اسفندماه توزیع میوه شب عید در مازندران آغاز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۴۲۴

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران از توزیع میوه شب عید در مازندران از ۲۲ اسفند ماه خبرداد.

۵۰هزار تن مرکبات برای تنظیم بازار شب عید در استان ذخیره سازی شد.

به گزارش ایلنا از ساری، محمد محمد‌پور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران بیان اینکه تاکنون انعقاد تفاهم نامه۳۰ هزار تن مرکبات شب عید برای ۲۱ استان کشور صورت گرفته است گفت: حمل بار برای استان‌ها از ۷ اسفندماه اغاز شده و تا ۲۰ اسفندماه ادامه خواهد داشت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، قیمت مرکبات را یک هزار و ۶۵۰تومان دانست و اظهار داشت: یک هزار تن سیب و پرتقال برای شب عید هم استانی‌ها توزیع خواهد شد.

محمد‌پور ادامه داد: ۲۲ اسفندماه توزیع میوه‌های شب عید شهروندان مازندرانی اغاز خواهد شد و هم استانی‌ها می‌توانند با مراجعه به مکان‌های توزیع میوه‌های شب عید را دریافت کنند.

وی افزود: طی قرارداد منعقد شده از سوی اتحادیه باغداران، سیب دماوند با قیمت ۳ هزار و ۵۰۰ تومان توزیع خواهد شد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران یاداور شد: طی برنامه ریزی‌های صورت گرفته مقرر شده در ایام عید کالاهای پرمصرف مانند گوجه و خیار به حد مورد نیاز در بازار وجود داشته باشد.

محمد‌پور ادامه داد: سهم مازندران از توزیع مرغ منجمد در سبد کالا ۲ هزار و ۸۰۰ تن بوده است.

وی با بیان اینکه هیچگونه نگرانی برای تولید گوشت قرمز در ایام عید وجود ندارد گفت: اداره کل پشتیبانی امور دام بیش از ۴ هزار تن گوشت قرمز برای ایام نوروز ذخیره سازی کرده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران به آغاز به کار نمایشگاه‌های بهاره از ۱۲ اسفندماه لغایت ۲۱ اسفندماه در ۱۳ شهرستان اشاره کرد و افزود: زمان برپایی این نمایشگاه‌ها شناور است و در برخی از شهرستان‌ها از ۱۲اسفندماه الی ۱۵ اسفندماه متغیر است.

محمد‌پور به قیمت گوشت قرمز در نمایشگاه‌های بهاره اشاره کرد و افزود: قیمت‌ها به نوع گوشت بستگی دارد و از ۱۸ هزار تومان تا ۱۹ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز