خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران در مراسم افتتاح پروژه های شهری آمل؛

بودجه ۹۳ واقع گرایانه و عملیاتی است / از ظرفیت‌های گردشگری استان استفاده بهینه شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۷۷

بودجه سال آینده متناسب با شرایط و بسیار عملیاتی است و یقیناً در زمان اجرا با استفاده از ظرفیت های دیگر ۳ برابر این مبلغ کار خواهد شد.

استاندار مازندران گفت: در تدوین بودجه سال ۹۳ واقع گرایی شد و با مردم صادقانه برخورد شد.

به گزارش ایلنا از ساری، ربیع فلاح جلودار در مراسم افتتاح ۹ پروژه شهری آمل با اشاره به تحقق اندک بودجه سال ۹۲ استان، بیان داشت: بودجه سال آینده متناسب با شرایط و بسیار عملیاتی است و یقیناً در زمان اجرا با استفاده از ظرفیت‌های دیگر ۳ برابر این مبلغ کار خواهد شد.

وی افزود: با رایزنی و گفتگوی مداوم با فرمانداران و نمایندگان استان، همه مناطق و شهرستان‌ها عادلانه از بودجه سهم خواهند برد.

وی در بخش دیگری از سخنانش آمل را شهری توسعه یافته و پیشرو در امور شهری دانست و گفت: بار‌ها اعلام کرده‌ام که آمل باید الگوی سایر شهرهای استان باشد.

استاندار مازندران وجود هم دلی و وفاق میان مردم و مسوولین آمل را دلیل اصلی توسعه این شهر دانست و بیان داشت: این هم دلی و اتحاد در جریان بحران برف اخیر در غرب استان هم دیده شد و مردم و مسوولین آمل سهم بسزایی در امدادرسانی داشتند که من از همین جا تشکر می‌کنم.

فلاح بر استفاده بهینه از ظرفیت‌های گردشگری استان تاکید کرد و اظهار داشت: شهرهای ما باید زیبا و آراسته باشد و باید کاری کنیم که برای گردشگران جاذبه ایجاد کنیم.

وی مدیریت پسماند و زباله، احیای بافت فرسوده، توسعه فضاهای ورزشی، فرهنگی و کتابخانه‌ها و توجه به فضای سبز شهری را دیگر برنامه‌های اجرایی ضروری توسط شهرداری‌های استان اعلام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز