خبرگزاری کار ایران

۱۰۰ پایگاه کمیته امداد در مازندران آماده جذب حامی برای ایتام شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۳۴۷۱

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران گفت: هم‌زمان با شب‌های قدر ۱۰۰ پایگاه‌ کمیته امداد پذیرای خیران و نیکوکاران به عنوان حامیان جدید ایتام و فرزندان محسنین هستند.

به گزارش ایلنا، مهدی رحمان زاده گفت: هم‌زمان با مراسم شب‌های قدر و ایام شهادت حضرت علی (ع)، ثبت نام از متقاضیان شرکت در طرح اکرام ایتام در پایگاه‌های کمیته امداد سراسر استان ادامه دارد.

مهدی رحمان زاده با اشاره به استقرار ۱۰۰ پایگاه جذب حامی در شب‌های قدر در استان افزود: در ایام ماه مبارک رمضان پایگاه‌های حامی یابی در مساجد، حسینه‌ها، مراکز نیکوکاری، هیات‌ها مستقر هستند و تا ایام عید سعید فطر ادامه خواهد داشت.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران، گفت: در حال حاضر ۱۴ هزار و ۴۲۹ فرزند یتیم و محسنین تحت پوشش طرح اکرام هستند که توسط ۵۶ هزار و ۷۹۰ حامی تحت حمایت مادی و معنوی قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه هر نفر می‌تواند به عنوان حامی ایتام و محسنین در طرح اکرام ثبت نام کند گفت: حداقل پرداختی برای حمایت از فرزندان معنوی ۱۰۰ هزار ریال است و البته این امکان وجود دارد که حامیان رقم مذکور را به میزان دلخواه و بر اساس توانایی خود افزایش دهند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران افزود: حامیان معنوی می‌توانند با مراجعه به سایت elram.emdad.ir و یا ارسال عدد ۰۱۱ به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ فرزندان خود را تحت حمایت گرفته و از طریق کارت مجازی، مبالغ مدنظر خود را به صورت مستقیم به حساب فرزندان معنوی خود واریز کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز