خبرگزاری کار ایران

یک مسئول:

۳۵۰۰ شغل مستقیم با افتتاح و بهره‌برداری ۵۲۲ پروژه در ساری ایجاد شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۰۲۱۳

نوبخت: طی یک سال گذشته ۵۲۲ پروژه به ارزش ۲ هزار و ۴۷۴ میلیارد تومان در شهرستان ساری افتتاح و بهره‌برداری شد که برای ۳ هزار ۵۰۰ نفر نیز به‌صورت مستقیم شغل ایجاد کرد.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نوبخت صبح شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ساری گفت: طی یک سال گذشته ۵۲۲ پروژه به ارزش ۲ هزار و ۴۷۴ میلیارد تومان در شهرستان ساری افتتاح و بهره‌برداری شد که برای ۳ هزار ۵۰۰ نفر نیز به‌صورت مستقیم شغل ایجاد کرد.

وی افزود: تلاش داریم تا ساری را به «کرامت شهر» تبدیل کنیم اگرچه با نقطه ایده آل فاصله‌داریم اما تلاشمان را مضاعف می‌کنیم.

فرماندار ساری گفت: ساری در سال ۱۴۰۲ از نظم و انضباط خاصی در بخش امنیت برخوردار بوده است؛ تا رسیدن به توسعه پایدار در شهرستان فاصله‌داریم و باید تلاشمان را در سال آینده افزون‌تر کنیم.

نوبخت با اعلام اینکه طی دو سال گذشته ۱۰۰ روستای شهرستان ساری آسفالت شد، گفت: شهرداران، بخشداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان ساری در سال ۱۴۰۳ ارزیابی می‌شوند.

وی به انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ اشاره و با قدردانی از حضور پرشور مردم در انتخابات افزود: ۴۷.۵ درصد از واجدان شرایط ساری و میاندورود رأی خود را در صندوق انداختند.

نوبخت با قدردانی از تلاش‌های دهیاران و بخشداران تأکید کرد: دوستی‌ها و رفاقت‌ها جای خود دارد، اما مبنای ارزیابی ما از مدیران فقط کار و تلاش جهادی است، اگر مدیری در هر سطح از ادارات تا بخشداری‌ها باشد، پروژه نداشته باشد و کار خود را به‌خوبی انجام ندهد؛ اگر مانند بازیکن تیم فوتبال تعویض شد، نباید ناراحت شود.

وی بابیان اینکه پروژه‌های مختلفی ازجمله پارک شهید نوبخت، جاده ساری – تاکام، زباله‌سوز ساری، طرح‌های آبرسانی، طرح‌های هادی در سال آینده باید به اتمام برسد، ادامه داد: ایجاد اشتغال از دیگر اهداف در سال ۱۴۰۳ است.

نوبخت بابیان اینکه هر فصل باید یک پروژه مهم در شهرستان ساری به سرانجام برسد، افزود: شهرداری نیز در پاک‌سازی معابر و نظافت شهری تلاش خود را مضاعف‌تر کند.

فرماندار ساری توسعه ساری را مهم‌ترین هدف در سال ۱۴۰۳ عنوان کرد و از بخشداران خواست تا نسبت به انجام پروژه‌ها و رفع مشکلات تلاش بیشتری داشته باشند.

نوبخت از مدیران استانی هم خواست تا از نیروهای انسانی خبره و خلاق در نظام تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی بهره‌گیری کنند تا شاهد توسعه مرکز استان باشیم.

فرماندار شهرستان ساری با اعلام اینکه با همکاری نمایندگان مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی ۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های شهرستان ساری هزینه شد، گفت: دستگاه‌های اجرایی نیز حق شکایت از یکدیگر را ندارند؛ همه باید با هماهنگی و تعامل در کنار هم برای رضایت مردم حرکت کنند.

وی به تقارن ماه مبارک رمضان و عید نوروز اشاره کرد و خواستار همکاری همه دستگاه‌ها برای برگزاری این دو رویداد مهم شد.

نوبخت بابیان اینکه ساری تماشایی را برای سال ۱۴۰۳ هدف‌گذاری کردیم، افزود: همه باید باایمان و امید، خدمت ماندگار را برای مردم مرکز استان فراهم کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز