خبرگزاری کار ایران

رئیس حوزه هنری مازندران عنوان کرد؛

معرفی چهره سال هنر انقلاب در هفته مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۹۶۴۵

معصومی گرجی گفت: چهره سال هنر انقلاب در استان مازندران در هفته هنر انقلاب اسلامی، با رصد عملکرد هنرمندان رشته‌های مختلف طی یک سال در زمینه هنر متعهد و انقلابی معرفی می‌شود.

به گزارش ایلنا، مهدی معصومی گرجی امروز در نشست بزرگداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در دفتر سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با بیان اینکه هرساله ۲۱ فروردین ماه روز هنر انقلاب اسلامی برنامه‌های متنوع با حضور هنرمندان متعهد در این خطه از شمال کشور برگزار می‌نماید، گفت: سید شهیدان اهل قلم، شهید مرتضی آوینی الگوی جامعی به عنوان هنرمند متعهد و انقلابی است.

وی با بیان اینکه این برنامه‌ها با محوریت سند زیست‌بوم حوزه هنری طراحی و اجرایی می‌شود، افزود: در هفته هنر انقلاب اسلامی سلسله برنامه‌های هنری برگزار خواهد شد.

رئیس حوزه هنری مازندران به نقش زبان هنر برای تبیین اندیشه‌های انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: اصالت، هنر، سبک زندگی ایرانی اسلامی، آداب و رسوم و ...تحت تاثیر فرهنگ بیگانه است باید با کمک هنر در حوزه‌های فرهنگی جریان سازی شود.

وی از برگزاری نمایشگاه‌های هنری، اجرای نمایش و سرود، رونمایی از تولیدات هنری و ... با حضور تمامی اقشار جامعه از جمله دانش‌آموزان و دانشجویان خبر داد و یادآورشد: هنرمند شاخص نیز در هفته هنر انقلاب اسلامی، با رصد عملکرد هنرمندان رشته‌های مختلف طی یک سال در زمینه هنر متعهد و انقلابی معرفی می‌شود.

معصومی گرجی اضافه کرد: همچنین از هنرمندان متعهد نیز در مناسبت‌های مختلف از جمله هفته هنر انقلاب اسلامی تجلیل بعمل خواهد آمد.

وی برلزوم هم‌افزایی دستگاه‌های فرهنگی استان برای بزرگداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در سال آینده تاکید کرد و گفت: باتوجه به همزمانی هفته هنر انقلاب با ماه مبارک رمضان برنامه های این هفته برای اولین بار با چند روز تاخیر از ۲۵تا ۳۱ فروردین ماه سال آینده برگزار خواهد شد.

معصومی گرجی از آمادگی حوزه هنری مازندران برای برگزاری نشست‌های تخصصی ویژه طلاب جهت تبیین اهداف هنر متعهد و انقلابی خبر داد و یادآورشد: تولید آثار هنری را نیز در هفته هنر انقلاب در رشته‌های مختلف نگارگری، نقاشی، خوشنویسی و ... در دست اقدام داریم.

وی به اقبال مردم از ویژه برنامه روایت حبیب در زورخانه مرحوم عمادی ساری اشاره کردو گفت: تلاش داریم با همکاری اداره کل ورزش و جوانان مازندران در هفته هنر انقلاب اسلامی زنگ هنر انقلاب در ۱۱ زورخانه استان نواخته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز