خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه کشور مطرح کرد؛

تسریع در باز شدن گره‌های ترافیکی با محدودیت ترافیکی نوروزی

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۹۴۳۰

رئیس پلیس راه کشور گفت: اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه نوروزی بازشدن گره‌های ترافیکی را سرعت می‌بخشد.

به گزارش ایلنا، سردار حسن مؤمنی امروز چهارشنبه در جلسه شورای راهبری کاهش تصادفات و کمیته ایمنی در ساری با تاکید بر حق تقدم گفت: ۶۵ درصد تلفات تصادفات بین سن ۲۰ تا ۳۰ هستند، جوانمرگی در تصادفات را از مسائل و مشکلات است.

وی افزود: با توجه به اهمیت جوانی جمعیت، جایگزینی قشر جوان سخت است؛ متأسفانه شاهد از دست دادن جوانان زیادی در تصادفات هستیم.

رئیس پلیس راه راهور فراجا با اعلام اینکه ۶۵ درصد از فوتی‌های جاده‌ای بین ۲۰ تا ۶۰ سال هستند، گفت:

عامل انسانی، بی‌توجهی به جلو و سرعت بالا عامل اصلی تصادف رانندگی منجر به مرگ در کشور است.

مومنی به اهمیت اجرای طرح‌های محدودیت‌های ترافیکی در محور‌های مواصلاتی مازندران در تعطیلات نوروزی اشاره کرد و افزود: برای اینکه مدت زمان تردد خودرو‌های مردم در جاده کندوان کاهش یابد نیازمند اجرای طرح محدودیت‌های ترافیکی هستیم.

وی با بیان اینکه متوسط تردد خودرو‌ها در محور کندوان با اعمال محدودیت‌های ترافیکی ۱۰ ساعت است، گفت: اگر محدودیت ترافیکی اعمال نشود، سابقه حضور مسافران در محور کندوان تا ۴۸ ساعت نیز به ثبت رسیده است.

رئیس پلیس راه کشوربه اعمال محدودیت ترافیکی نوروزی در محور هراز نیز اشاره کرد و گفت: برای مدیریت و انظباط ترافیکی محدودیت‌های ترافیکی در این محور نیز با تشخیص پلیس عملیاتی خواهد شد.

سردار مومنی از مردم مازندران به خصوص مردم آمل خواست تا در اجرای طرح‌های محدودیت‌های ترافیکی محور هراز همکاری لازم را داشته باشند.

وی همچنین از اعزام یگان ویژه پلیس راهور برای امنیت مردم به محور‌های مواصلاتی هراز و کندوان در تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز