خبرگزاری کار ایران

برگزاری انتخاباتی پرشور زیر چتر امنیتی پلیس

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۷۴۹

فرمانده انتظامی مازندران گفت: در روز انتخابات پلیس با تمام توان سراسر استان را باهدف برقراری انتخاباتی پرشور، زیر چتر امنیتی خود خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، سردار حسن مفخمی ضمن قدردانی از همه سازمان‌های امنیتی که از ماه‌های قبل در جهت برنامه‌ریزی ویژه قبل، حین و بعد از انتخابات با نیروی انتظامی همکاری دارند، گفت: اقدامات پیش‌دستانه متعددی در برقراری نظم و امنیت انتخابات ازجمله برخورد جدی و قاطع با اراذل‌واوباش، اجرای طرح‌های امنیت محله محور و رصد فضای مجازی و برخورد با متخلفان انتخاباتی باهدف افزایش اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توسط فرماندهی انتظامی با همکاری سازمان‌های امنیتی و فرماندهی سپاه پاسداران استان مازندران صورت پذیرفت.

سردار مفخمی شهرستانی از به‌کارگیری ۹ هزار و ۱۴۰ حافظ شعبات اخذ رأی از کارکنان پلیس و نیروی مقاومت بسیج سپاه کربلای مازندران برای برقراری نظم و امنیت حوزه‌های انتخاباتی خبر داد و افزود: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته و برنامه‌ریزی‌های به‌عمل‌آمده بالغ‌بر ۱۵۰ تیم ترافیکی در روز انتخابات در حوزه‌های درون‌شهری و برون‌شهری و همچنین ۱۵۰۰ نفر از همکاران انتظامی برای پاسخگویی لحظه‌به‌لحظه به نیاز‌های انتظامی و امنیتی شهروندان مازندرانی به‌کارگیری خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه در روز انتخابات سراسر استان زیر چتر امنیتی نیروی انتظامی است، گفت: با عاملان هرگونه بی‌نظمی و یا مخلان نظم و امنیت و همچنین تخلفات انتخاباتی طبق قانون با جدیت تمام برخورد خواهد شد.

سردار حسن مفخمی شهرستانی با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات تکلیف، حق و وظیفه مردم است، گفت: نیروی انتظامی تمام توان خود را برای بالا بردن مشارکت ۱۰۰ درصدی شهروندان بکار می‌برد و مردم استان مازندران نیز در صورت مشاهده هرگونه تخلفات در فضای واقعی موضوع را از طریق شماره ۱۱۰ و در صورت رؤیت تخلفات انتخاباتی از طریق شماره تلفن گویای ۰۹۶۳۸۰ به مرکز فوریت‌های سایبری پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز