خبرگزاری کار ایران

بازدید مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران از واحدهای آسیب‌دیده غرب استان

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۹۳۳

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران از واحد های اسیب دیده غرب استان مازندران بازدید کرد.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران از واحدهای اسیب دیده غرب استان مازندران بازدید کرد.

علی بابایی کارنامی، مدیر کل اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی استان مازندران که برای بررسی وضعیت واحدهای تولیدی و صنعتی اسیب دیده از بارش برف به شهرستان‌های تنکابن، عباس اباد و رامسر سفر کرده بود در مصاحبه با خبرنگار ایلنا در تنکابن گفت: همزمان با بارش برف تنی چند از معاونین با حضوردرمنطقه ضمن بازدید در جریان خسارات وارد امده به قرار گرفتند. امروز نیز شخصا از واحدهای اسیب دیده بازدید داشته و ظرف چند روز اینده به چمع بندی کاملی از میزان خسارات خواهیم رسید.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان ساخت: با تلاش بی‌وقفه استاندار محترم و معاونین محترم استاندار مقرر شد تا گزارش کامل خسارات به هیئت محترم دولت در خصوص تصمیم گیری برای اعطای تسهیلات ارسال شود.

این مقام مسئول همچنین افزود: اداره کل تعاون کار و رفاه احتماعی مازندران نیز در راستای اهداف و وظایف خود تمام توان خود را در خصوص بر طرف شدن مشکلات صنعت کاران و کارگران به‌کار خواهد بست.

وی همچنین افزود: با هماهنگی به عمل امده با سازمان تامین اجتماعی مقرر گردید تا کارگران شاغل در واحد‌های اسیب دیده جهت تشکیل پرونده و دریافت حقوق ایام بیکاری معرفی شوند.

بابایی در خصوص دغدغه خاطر کارگران این واحد‌ها در خصوص ادامه کار و اشتغال خاطر نشان کرد: تمهیداتی اندیشیده شده است که کارخانجات پس از راه اندازی مجددا، نیروهای خود را دعوت بکار نمایند. همچنین چنانچه واحدی از این تعهد عدول نماید قطعا با خاطی برخورد قاونی انجام خواهد گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز