خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

حدود ۸ هزار شغل با طرح‌های بسیج سازندگی در مازندران ایجاد شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۵۲۸

جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران از ایجاد ۷ هزار و  ۴۷۵ اشتغال‌زایی در دولت سیزدهم توسط بسیج سازندگی در مازندران خبر داد.

سردار احمد برسلانی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا به فعالیت‌های بسیج سازندگی مازندران در حوزه محرومیت‌زدایی و عمرانی اشاره و میزان اعتبار در این بخش را دو هزار و ۲۸۸ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این پروزه‌ها شامل احداث ورزشگاه و سالن‌های ورزشی ۲۱ پروژه، تکمیل کارگاه‌های اشتعال‌زایی ۵۰۰ واحد، لایروبی و ساماندهی رودخانه‌ها ۵۱ پروژه به طول ۷۰ کیلومتر و لایروبی، مرمت و احداث آببندان ۵ پروژه به مساحت ۲۵۰ هکتار از جمله طرح‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی است که بهره‌برداری شد.

وی طرح سالم‌سازی دریا در رامسر، نیروگاه زباله‌سوز ساری، احداث مسکن محرومان، اجرای شبکه فیبر نوری، لایروبی و ساماندهی رودخانه‌ها را از جمله طرح‌های محرومیت‌زدایی و عمرانی در دست اقدام بسیج سازندگی سپاه کربلا مازندران اعلام کرد که ۳۳۰۲ میلیارد تومان برای آن اعتبار در نظر گرفته شد.

برسلانی افزود: ۴۰۰ پروژه آب‌رسانی، ۳۲ پروژه راه روستایی، ۵۴ پروژه راه بین مزارع، ۴۰ پروژه پل روستایی، ۱۰ مزرعه اقتصاد مقاومتی، سالن ورزشی ۱۵ پروژه ، ورزشگاه ۳ پروژه، ۵۰ پروژه اجرای سایت BTS  از دیگر پروژه‌های در دست اقدام است.

وی به خدمات‌رسانی ۵۲ هزار ۵۳۵ گروه جهادی در مناطق محروم اشاره کرد و افزود: در همین مدت ۷۵ هزار نفر در حوزه آموزش توانمند شدند.

برسلانی به عقد تفاهم‌نامه‌های مختلف در زمینه آموزش و جذب تسهیلات اشتغال‌زایی اشاره کرد و گفت: همچنین از طریق عارضه یابی، مشاوره و اخذ مجوز با هدف رفع موانع تولید به ۲۹۸ واحد تولیدی کمک شده است.

وی با اشاره به فروش و بازاریابی محصولات تولیدی از راه‌اندازی ۸۰ نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در شهرهای استان خبر داد و افزود: ۲۱۳ مورد آتش‌سوزی جنگل‌های با کمک بسیج سازندگی اطفا شد.

برسلانی ادامه داد: ۴۲۵ مورد قاچاق چوب جنگلی به حجم ۳۴۵ متر مکعب توسط بسیج سازندگی کشف و ضبط شد.

وی جلوگیری از تصرف و ساخت‌وساز غیر مجاز در اراضی منابع طبیعی را هزار و ۲۱۰ مورد اعلام کرد و گفت: در همین مدت ۱۴۰۰ صندوق قرض‌الحسنه با ۶۰ هزار و ۴۰۰ عضو و گردش مالی ۳۵ میلیارد تومان راه‌اندازی شد.

جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران به راه‌اندازی ۴ هزار و ۶۵۰ کارگاه تولید با اشتغالزایی ۷ هزار و ۴۷۵ نفر اشاره کرد که ۱۰ تا ۵۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه به آن‌ها اعطا شد.

وی با بیان اینکه ۴ هزار و ۹۶۵ نفر به ارزش ۳۴۶ میلیارد تومان از تسهیلات اشتغال‌زایی کم‌بهره و ارزان قیمت برخوردار شدند، گفت: این تسهیلات در ۱۵ عرصه مشاغل خرد اعطا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز