خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران خبرداد:

نجات ۷ هزار نفر از محاصره برف در مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۲۸۹

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از نجات ۷هزارنفراز محاصره برف در مازندران و ۱۵۰نفر از مسافران در راه مانده به اماکن امن خبرداد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: در پی افت شدید دما و بارش برف سنگین در مناطق مختلف استان و همچنین کولاک شدید در شهرهای بابل، آمل، رامسر، فریدونکنار، محمودآباد، جویبار، قائم شهر، چالوس، تنکابن، نور، سوادکوه و بهشهر بیش از ۷ هزار نفر از حوادثفوق متاثر شدند.

به گزارش ایلنا از ساری، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان مازندران، مهدی ولی‌پور افزود: به محض اعلام نیاز مردم در مناطق مختلف استان، امدادگران و نجاتگران هلال احمر در قالب تیم‌های مجهز به مناطق مزبور اعزام شدند.

وی گفت: توزیع بیش ۴۰ هزارقرص نان، ۱۵ هزاربطری آب معدنی، ۶۵۰۰ قوطی کنسرو، ۱۲۰ کیلو برنج،، ۳۳۶ بطری روغن، ۶۰ کیلو قند و شکر، ۷۲ بسته ماکارونی، ۱۸۰ تخته پتو، ۵۰ تخته موکت، ۲۴ بسته مواد شوینده و بهداشتی، یک دستگاه چادر امدادی و ۴۰۰ کیلو نایلون و همچنین رهاسازی یکهزار دستگاه خودروی زمینگیر شده در محورهای مواصلاتی استان و انتقال ۱۵۰ نفر از مسافران در راه مانده به اماکن امن بخشی از خدمات ارائه شده هلال احمر استان به آسیب دیدگان حوادثاخیر بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز