خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران در مراسم آغاز دهه مبارک فجر:

موفقیت‌های بین المللی ایران اسلامی بیانگر عظمت روزافزون انقلاب است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۵۹۶

دستاوردها و موفقیت‌های چشم‌گیر این روزهای کشورمان به ویژه در عرصه سیاست خارجی، بیانگر عظمت روز افزون انقلاب اسلامی است.

استاندار مازندران گفت: انقلاب شکوه‌مند اسلامی ایران برای همه آزادگان جهان ارزشمند و موجب افتخار است.

به گزارش ایلنا از ساری، مراسم گرامیداشت سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی و آغاز جشن‌های دهه مبارک فجر با حضور استاندار مازندران، معاونین عمرانی و برنامه ریزی استانداری و جمع کثیری از مسوولین، خانواده‌های معزز شهدا، ایثارگران و مردم، در فرودگاه بین المللی دشت ناز ساری برگزار شد.

ربیع فلاح جلودار، استاندار مازندران در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره روزهای دهه فجر سال ۵۷ و جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های مردم انقلابی کشورمان، بیان داشت: بهمن ماه برای همه ایرانیان و دوستداران انقلاب اسلامی، سرشار از خاطرات باشکوه و غرورآفرین است.

وی انقلاب اسلامی ایران را انقلابی مردمی و در راستای خواست مستضعفان جهان دانست وافزود: این انقلاب برای همه آزادگان جهان ارزشمند و موجب افتخار است.

فلاح با بیان اینکه امروز پس از گذشت ۳۵ سال، انقلاب اسلامی ایران هر روز بالنده‌تر و عزتمندانه‌تر از دیروز به مسیر نورانی خود ادامه می‌دهد، تصریح کرد: دستاورد‌ها و موفقیت‌های چشم گیر این روزهای کشورمان به ویژه در عرصه سیاست خارجی، بیانگر عظمت روزافزون انقلاب اسلامی است.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: دولت تدبیر و امید به تاسی از منویات مقام معظم رهبری، با جدیت در عرصه جهانی ورود کرده و در همین مدت کوتاه به موفقیت‌های فراوان و ارزشمندی دست یافته است.

وی با اشاره به نطق سالانه رییس جمهور امریکا و اذعان اوباما به وتوی هرگونه تحریم جدید علیه ایران، تاکید کرد: این موضوع به وضوح نشان دهنده به ثمر نشستن تلاش‌های بین المللی دولت در عرصه دیپلماسی در کنار دفاع جانانه از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

فلاح جلودار به تلاش‌های هم زمان دولت یازدهم در عرصه داخلی نیز اشاره کرد و بیان داشت: ثبات سیاسی و اقتصادی امروز کشور در راستای همین تلاش هاست.

گفتنی ست این مراسم با رژه یگان‌های موتوری فرماندهی انتظامی استان مازندران از فرودگاه دشت ناز به پایان رسید.

هم چنین در نخستین روز از دهه مبارک فجر، استاندار مازندران به همراه معاون عمرانی و معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار و جمعی از مسوولین با حضور در گلزار شهدای شهر سورک و گلزار شهدای ملامجدالدین ساری به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز