خبرگزاری کار ایران

فرماندار بهشهر:

کمبود فرصت های شغلی، یکی از بزرگترین مشکلات بهشهر است

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۷۰۷

در منطقه توانمندی‌های فراوانی وجود دارد که اگر بتوانیم از آن‌ها به درستی استفاده کنیم می‌توانیم در بخش‌های گوناگون، فرصت‌های شغلی پایدار ایجاد کنیم.

فرماندار بهشهر کمبود فرصت‌های شغلی را یکی از بزرگ‌ترین مشکلات شهرستان دانست و گفت: در منطقه توانمندی‌های فراوانی وجود دارد که اگر بتوانیم ازآن‌ها به درستی استفاده کنیم می‌توانیم در بخش‌های گوناگون، فرصت‌های شغلی پایدار ایجاد کنیم.

به گزارش ایلنا از بهشهر، محمدتقی نورزاد اظهار کرد: توجه به ظرفیت‌های گردشگری منطقه، یکی از راه‌های ایجاد فرصت شغلی پایدار در شهرستان است.

وی به مشکلات مناطق حاشیه شهر بهشهر اشاره کرد و گفت: فراهم کردن زیرساخت‌های مناسب برای توسعه انی مناطق، باید اولویت اصلی کار شهرداری و شورای شهر باشد.

فرماندار بهشهر بر تاکید مسولان شهرستان برای تکمیل جاده روستای کنت تاکید کرد و گفت: با بهره برداری از این طرح که در مراحل تکمیل و پایانی قرار دارد، دسترسی مردم روستاهای بالادست به مرکز شهر آسان‌تر خواهد شد.

نورزاد اظهار داشت: روستاییان ساکن این روستا‌ها به رغم فاصله اندکی که تا مرکز شهر دارند، به دلیل ناهموار بود جاده دسترسی، مشکلات فراوانی برای رفت و آمد دارند که آسفالت این مقدار جاده، بخش زیادی از مشکلات روستاییان را برطرف خواهد کرد.

وی به مراحل ساخت سد سرشاخه گیر بهشهر اشاره کرد و گفت: این طرح با صرف اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی مراحل پایانی ساخت خود را می‌گذراند و به زودی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

فرماندار بهشهر بیان کرد: با بهره برداری از این طرح، شهرستان بهشهر حتی در مواقع بارندگی‌های شدید نیز دغدغه وقوع سیل را نخواهد داشت

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز