خبرگزاری کار ایران

یک مسئول:

اراده رئیس جمهور و دولت توجه جدی به تعاونی‌ها است

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۷۳۶۰

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تنها راه نجات کشور را بخش تعاون دانست و گفت: اراده رئیس جمهور و دولت توجه جدی به تعاونی‌ها است.

به گزارش ایلنا، مهدی مسکنی در نشست تخصصی و تعاملی با فعالان اقتصادی حوزه تعاون استان و جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با بیان اینکه اولویت و سیاست‌ها باید به سمت تعاونی‌های عضو محور حرکت کند، تصریح کرد: تعاونی یعنی مشارکت و مشارکت تنها با ایفای نقش مردم محقق می‌شود.

وی با اعلام اینکه پایه و اساس اصلی توسعه کسب‌وکار‌های دانش‌بنیان، تعاون است، ادامه داد: بخش مردمی اتاق تعاون باید فعال‌تر شود.

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام اینکه حلقه مفقوده توسعه‌بخش تعاون، آموزش فرهنگ تعاون از سنین کودکی است، افزود: امیدواریم با همکاری بین بتوانیم گامی اساسی در جهت تقویت روحیه همکاری و کار جمعی برداریم.

مسکنی تنها راه نجات کشور را تعاون دانست و اظهار کرد: اراده رئیس جمهور و دولت توجه جدی به تعاونی‌ها است.

 معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه در حال حاضر، ۱٠۱ هزار تعاونی فعال در کشور وجود دارد، گفت: رویکرد دولت سیزدهم در مردمی‌سازی اقتصاد که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است، بازخوانی و بررسی اسناد بالادستی بخش تعاون؛ به‌ویژه در حوزه سند توسعه تعاون در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز