خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران خبر داد:

کسب رتبه ممتاز کشوری شورای آموزش و پرورش مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۷۳۳

در ارزیابی های صورت گرفته استان مازندران رتبه ممتاز کشوری در حوزه عملکرد شورای آموزش و پرورش بدست آورد.

در ارزیابی‌های صورت گرفته استان مازندران رتبه ممتاز کشوری در حوزه عملکرد شورای آموزش و پرورش به‌دست آورد.

به گزارش ایلنا از ساری، محمد علی امیری گفت: در ارزیابی‌های صورت گرفته استان مازندران رتبه ممتاز کشوری در حوزه عملکرد شورای آموزش و پرورش به‌دست آورد.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران بیان داشت: شوراهای آموزش و پرورش اتاق فکر دستگاه تعلیم و تربیت بوده که با حضور مدیران ارشد و با ریاست استاندار محترم در استان و فرمانداران و بخشداران گرامی در شهرستان‌ها و مناطق برگزار می‌شود.

محمد علی امیری، تصویب قانون شورای آموزش و پرورش در دی ماه ۷۲ در مجلس شورای اسلامی را نوید بخش تحول در آموزش و پرورش دانست و گفت: شورای آموزش و پرورش به منظور بهره گیری از خرد جمعی، مشارکت و نظارت مردم در تعلیم و تربیت رسمی کشور و بهره گیری از کلیه منابع و امکانات جهت توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی و پرورشی ایجاد شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران اظهار داشت: باید از توانمندی‌های فکری و مشارکت مردمی در اداره و تقویت این نهاد اثرگذار استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه، با تصویب و اجرای ماده ۱۴۴ قانون شورای آموزش و پرورش و روند رو به رشد مدارس هیات امنایی در این استان حرکت‌های خوبی در جهت مشارکت دادن مردم در امر تعلیم و تربیت انجام شد افزود: تاکنون ۹۶ مدرسه هیات امنایی در سطح استان دائر گردیده که بیش از ۲۱ هزار دانش آموز در این مدارس مشغول به تحصیل هستند.

امیری در پایان، هفته شوراهای آموزش و پرورش را به تمامی فرهنگیان عزیز، رییس، دبیر، اعضای محترم شورای آموزش و پرورش و همکاران عزیز در دبیرخانه و کار‌شناسی شوراهای آموزش و پرورش تبریک عرض نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز