خبرگزاری کار ایران

امام جمعه ساری:

انقلاب اسلامی در سایه بصیرت دینی و انقلابی به اهداف بلند خود دست می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۵۷۲

قدر‌شناسی از حماسه ۹ دی یقیناً تقویت نهضت بصیرت دینی و ولایی در جامعه است تا در آینده امکان مجدد جریانی که تا مرز براندازی نظام با دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی هم قسم شده بودند به وجود نیاید.

نماینده مقام معظم رهبری در استان مازندران به مناسبت فرا رسیدن حماسه ۹ دی آیت الله طبرسی نماینده مقام معظم رهبری در استان مازندران گفت: انقلاب اسلامی ایران در فرایند مواجهه با حوادثریز و درست لاجرم نیازمند حماسه‌هایی می‌شود که در پیشینهٔ مشابه آن حماسه‌ها را فراوان دیده است و ۹ دی که تجلی ایستادگی یک ملت در سایهٔ رهبری‌های ولایت مطلقه فقیه در برابر جریانی است که جنگ جمل را در ذهن‌ها تداعی می‌کند.

به گزارش ایلنا از ساری امام جمعه ساری ۹ دی را حماسه‌های نابی دانست که با حماسه بزرگی همچون ۱۵ خرداد ۴۲ و ۲۲ بهمن ۵۷ برابری می‌کند و افزود: قدر‌شناسی از حماسه ۹ دی یقیناً تقویت نهضت بصیرت دینی و ولایی در جامعه است تا در آینده امکان مجدد جریانی که تا مرز براندازی نظام با دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی هم قسم شده بودند به وجود نیاید.

امام جمعه ساری افزود: کسی نمی‌تواند فتنه ۸۸ را با تعابیر جدید رسانه‌ای و یا تفاسیر محفلی انکار کرده و یا آن را کمرنگ جلوه دهد و زمینه‌های حضور دوباره جریانی را فراهم کنند که با حصن حصین انقلاب اسلامی یعنی ولایت مطلقه فقیه هیچ نسبتی نداشته و با اندیشه سکولار، هوای همنوائی با نظام سلطه جهانی را در سر می‌پروراند.

نماینده مقام معظم رهبری در استان مازندران تصریح کرد: در این راه حتی از اهانت به معصومین(ع) و امام راحل(ره) نیز ابا نورزیده و بر مردم باطل خویش اصرار می‌ورزند. امیدوارم که با استمرار بصیرت دینی و انقلابی مردم در سایه سار رهبری ولی امر مسلمین انقلاب اسلامی ایران به اهداف بلند خود دست یافته و ناکامی همیشگی نظام سلطه جهانی را به نمایش گذارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز