خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کانون پرورش کودکان و نوجوانان مازندران خبر داد:

برگزاری نخستین دوره آموزشی تولید محتوا در حوزه کودک و نوجوان در مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۰۱۲

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در راستای تربیت نسلی شکوفا و باورمند به معارف انسانی و اخلاقی تاکنون بیش از ۱۰ دوره جشنواره ملی برگزار کرد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در راستای تربیت نسلی شکوفا و باورمند به معارف انسانی و اخلاقی تاکنون بیش از ۱۰ دوره جشنواره ملی دوسالانه مطبوعات کودک و نوجوان را برگزار کرد.

به گزارش ایلنا از ساری، قاسم عزیززاده گرجی اظهار داشت: ‌ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در راستای تربیت نسلی شکوفا و باورمند به معارف انسانی و اخلاقی و همچنین ترغیب صاحب‌نظران و فعالان عرصه کودک و نوجوان تاکنون بیش از ۱۰ دوره جشنواره ملی دوسالانه مطبوعات کودک و نوجوان را در تهران برگزار کرد.

وی با اشاره به اینکه برگزاری این جشنواره امسال برای نخستین بار به مازندران واگذار شد، ادامه داد: دو بخش رسانه‌های مجازی و خبرگزاری‌های مرتبط با حوزه کودک و نوجوان هم به جشنواره ضمیمه شده تا از این مسیر به شناسایی گسترده پدیدآورندگان آثار بر‌تر حوزه کودک و نوجوان در عرصه‌های مختلف بپردازد.

وی همچنین یادآور شد: بخش نشریات استانی صرفا ویژه نشریات استان مازندران است که آثاری در حوزه کودک و نوجوان از شهریور ماه ۹۰ تا پایان دی ماه ۹۲ به چاپ رسانده باشند.

گرجی تصریح کرد: با توجه به استقرار دبیرخانه این جشنواره در استان مازندران و لزوم برگزاری دوره‌های آموزشی تولید محتوا برای نشریات بومی برای افزایش سطح علمی و اجرایی صاحبان قلم و اهالی رسانه این استان در فرصت کوتاه باقی‌مانده تا زمان برگزاری اختتامیه جشنواره بنا داریم نخستین دوره آموزشی تولید محتوا و جذاب‌سازی آن در حوزه کودک و نوجوان را با حضور استاد محمود پوروهاب به همراه صدور گواهینامه پایان دوره آموزشی برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه این کارگاه آموزشی در روز شنبه ۳۰ آذر از ساعت ۸ تا ۱۱ صبح برگزار می‌شود، گفت: محل برگزاری این دوره آموزشی در سالن شهید حدادی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران است.

وی گفت: استاد محمود پوروهاب کار‌شناس ارشد ادبیات داستانی بوده و همچنین عضو انجمن قلم و انجمن نویسندگان کودک و نوجوان کشور است و تاکنون بیش از ۱۰۰ اثر در زمینه شعر، داستان کوتاه، رمان و مذهبی منتشر کرده است.

وی با اعلام اینکه‌پور وهاب داور چندین دوره جشنواره ملی کتاب کودک و نوجوان، داور چند دوره جشنواره مطبوعات کودک و نوجوان کشور و هفت دوره دبیر جشنواره سلام بود، گفت: وی سردبیر نشریه پوپک، سلام بچه‌ها و باران بوده و کار‌شناس ادبی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم است و بعضی شعر‌ها و داستان‌هایش در کتاب‌های کلاس دوم، سوم و ششم ابتدایی منتشر شده و صدای زلال بلال، غروب آفتاب ربذه، قصه‌های ایرانی، قصه‌های خیلی قشنگ، آوازهای روشن، درخت خانه ما، همیشه کسی هست، هدیه دریا، خوان هشتم و مرام خوبان از بهترین آثار منتشر شده پوروهاب است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز