خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه ریزی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران خبرداد:

انعقاد ۷۰ قرارداد با سرمایه گذاران در شهرک‌های صنعتی مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۶۹۱

معاون برنامه ریزی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، از انعقاد ۷۰ قرارداد با سرمایه گذاران در شهرک‌های صنعتی استان خبر داد.

معاون برنامه ریزی شرکت شهرکهای صنعتی مازندران، از انعقاد ۷۰ قرارداد با سرمایه گذاران در شهرک‌های صنعتی استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، علی عمرانی راد گفت: صدور رایگان مجوزهای ساخت و ساز، مستثنی بودن از قانون شهرداری‌ها و کاهش هزینه‌های سرمایه گذاری به دلیل استفاده از خدمات مشترک سازماندهی شده از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی، فضا برای سرمایه گذاری صنعتی را فراهم نموده است.

معاون برنامه ریزی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران یکی از عوامل ترغیب سرمایه گذاری در شهرک‌های صنعتی را کاهش بروکراسی اداری، تسهیل در فرآیند واگذاری و مراحل درخواست سرمایه گذاران و ایجاد بستر مناسب برای تولید دانست و افزود: در ۸ ماهه نخست سال‌جاری، تعداد ۷۰ قرارداد با سرمایه گذاران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان منعقد شده است.

عمرانی راد اظهار داشت: بیشترین قراردادهای انعقاد شده جدید، در شهرکهای صنعتی بابلسر، شهدای محمودآباد، جویبار و نواحی صنعتی گهرباران، گلوگاه و لاله آباد در زمینه‌های صنایع غذایی، فلزی، شیمیایی، الکترونیک و سلولزی صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: با بهره برداری از این واحدهای تولیدی و صنعتی، فضا برای اشتغال جدید فراهم می‌شود و به افزایش تولید و حفظ اشتغال پایدار کمک شایانی خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز