خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری مازندران تاکید کرد:

پیشگیری از فساد در اولویت برنامه های مسئولان باشد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۴۰۹۳

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: مسئولان اصل پیشگیری را در اولویت برنامه‌ ها و اقدامات خود قرار دهند زیرا پیشگیری مانع فساد بوده و از بروز آن جلوگیری می کند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، حجت الاسلام محمدصادق اکبری عصر یکشنبه در جلسه شورای اداری مازندران برگزار شد، احترام به قانون را مهم دانست و گفت: هیچ دستگاهی از بی قانونی منفعتی کسب نکرد.

وی با اشاره بر اصل پیشگیری گفت: مسئولان به این موضوع به عنوان دستور و تکلیف توجه ویژه داشته باشند و اصل پیشگیری را در اولویت برنامه‌ ها و اقدامات خود قرار دهند زیرا پیشگیری مانع فساد بوده و از بروز آن جلوگیری می کند.

رئیس کل دادگستری مازندران آسیب شناسی در حوزه کار و بستن  گلوگاهای فساد را توسط مدیران دستگاه ها مهم دانست و افزود: پرداختن بر موضوع پیشگیری در هر امری ضروری است و نظارت بر مجموعه هم لازم الاجراست.

حجت الاسلام اکبری با تاکید بر اینکه مدیران مجموعه  باید نسبت به زبر مجموعه ی خود نظارت کافی داشته باشند چرا که این امر باعث جلوگیری از هرگونه جرم می شود. 

وی با اشاره به اهمیت صیانت از بیت ‌المال در حوزه زمین و رفع تصرفات از منابع طبیعی و اراضی ملی که ازجمله اولویت ‌های دستگاه قضایی است از فرمانداران، بخشداران و دهیاران خواست نسبت به مجوزهایی که صادر می شود نظارت کافی داشته باشند.

حجت الاسلام اکبری در بخش دیگر از سخنانش به فضای مجازی اشاره کرد و ادامه داد: ورود به فضای مجازی باید آگاهانه و مسئولانه باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز