خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور:

دولت خود را مکلف به تحقق خواسته‌های مردم می‌داند

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۶۶۳۵

وزیر کشور وضعیت اسفبار امروز افغانستان را محصول اقدامات و جنایت‌های آمریکا برشمرد و گفت: در حالیکه مردم فلسطین امروز در محاصره قرارگرفته‌اند برخی دولت‌ها به‌اصطلاح اسلامی که با وقاحت با رژیم مسلمان کش به عادی‌سازی روابط می‌پردازند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا،‌ احمد وحیدی امروز در یادواره امیر سرلشکر خلبان شهید شیرودی و ۴۱ شهید والامقام شهر شیرود که در آستان مقدس امامزاده سید حسین (ع) شیرود برگزار شد، بابیان اینکه تاریخ ملت ایران مملو از عقلانیت و فرهنگ است، گفت: امروز با دو غول تاریخی مواجه هستیم و شاهد تقابل جبهه حق و باطل هستیم.

وی با اشاره به اینکه شهید شیرودی یک فرد نیست و شهدای ما یک نقطه نیستند، افزود: شهدا ادامه‌دهنده جریان کربلا هستند و شهید شیرودی یک اسوه و الگو به شمار می‌رود.

وزیرکشورگفت: در کردستان زمانی که دشمنان در تلاش بودند قطعه از سرزمین را جدا کنند، تیزپروازان هوانیروز و شهید شیرودی هوشمندانه ظاهر شدند و دشمن را به عقب راندند.

وحیدی ادامه داد: شهید شیرودی در دلدادگی به امام و انقلاب هم در صف اول قرار داشت و شهیدان سبب ایجاد و ساخت جریانی شدند تا به جامعه الگو دست‌یابیم.

وی با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی و آمریکایی‌ها گفت: امروز هیچ نقطه‌ای از دنیا از ظلم و وحشی‌گری این سردمداران بی‌نصیب نمانده است و بخشی از مهاجران افغانستان از زندگی فاجعه باری است که آمریکا درست کرده است.

وزیر کشور وضعیت اسفبار امروز افغانستان را محصول اقدامات و جنایت‌های آمریکا برشمرد و افزود: در حالیکه مردم فلسطین امروز در محاصره قرارگرفته‌اند برخی دولت‌ها به‌اصطلاح اسلامی که با وقاحت با رژیم مسلمان کش به عادی‌سازی روابط می‌پردازند.

وی بابیان اینکه مردم فلسطین امروز حماسه سازی می‌کنند، افزود: روزبه‌روز بر ذلت و خواری صهیونیست‌ها افزوده می‌شود.

وحیدی بابیان اینکه دولت خود را مکلف می‌داند تا خواسته‌های مردم را محقق کند، افزود: به‌رغم مشکلات مردم یک‌لحظه در دفاع از نظام اسلامی و انقلاب تردید به خود راه نداده‌اند و همه قوا در خدمت مردم هستند.

وی ادامه داد: شهید شیرودی یک فرد نبود، شهدای ما یک نقطه نیستند، شهدای ما ادامه‌دهنده یک جریانی هستند که خود جریان ساز شدند.

وحیدی بیان کرد: اگر هر کس به این جریان پیوست، دریا می‌شود و لذا شهیدان ما، شهیدی است در جریان تاریخی حق و آن چیزی است که انسان‌ها از پس آن، تجدید حیات می‌کنند.

وزیر کشور عنوان کرد: جریان شهادت بزرگ‌ترین قوام دهنده جریان حق در طول تاریخ است، برای اینکه بقای اسلام در خون سیدالشهدا است؛ بنابراین انقلاب اسلامی ما که بر دوش شهدای ما حرکت می‌کند هرگز از بین نخواهد رفت.

وحیدی گفت: شهید شیرودی بی‌تردید یک اسوه است، یک الگو است، یک اسوه است؛ الگویی که نه‌تنها در ارتش هوانیروز بلکه الگویی برای همه ارتش، جوانان و برای هرکسی که سرگذشت او را بخواند.

 وی اعلام کرد: برخی‌ها تبلیغ می‌کنند که فشارهای اقتصادی، مردم را از انقلاب دور کرده است، بله مردم مطالبات و خواسته‌های به حقی در موضوعات اقتصادی دارند و دولت رئیسی نیز خود را مکلف می‌داند که به‌عنوان خدمتگزار مردم همه تلاش خود را در این راه بگذارد و به دنبال حل مشکلات باشد، اما اعتقادات این مردم، عمیق است و باوجوداین مطالبات اما مردم یک‌لحظه در دفاع از نظام، به خودشان تردید راه نمی‌دهند.

وزیر کشور تأکید کرد: چراکه این مردم در بستر حرکت این شهدا هستند، چون این شهدا، شمع محفل آن‌ها هستند و ما امروز همه مسئولان کشور در هر سه قوه، در کنار مردم و خدمت مردمیم.

 وحیدی افزود: امروز تاریخ جدیدی در حال شکل‌گیری است که بی‌تردید نقش ملت بزرگ ایران با صبر و استقامتی که در برابر فشار های دشمن نشان دادند، بسیار برجسته است و این تاریخ مگر شکل نخواهد گرفت که ملت بزرگ ایران و شهدای ما در رأس آن قرار دارند.

 وی مطرح کرد: شهید شیرودی عزیز با تو بیعت می‌بندیم که این مسیر را تا پایان با تو همراه شویم و این راه نجات ما است و از شما کمک می‌جوییم.

 وزیر کشور تصریح کرد: شهید شیرودی یک جوان بیست‌وچندساله است که امام راحل در خصوص ایشان با قید مضارع صحبت کردند و این نشان از مرتبه معنوی این شهید دارد و این الگو است.

 وحیدی ادامه داد: وقتی الگوها شهید شیرودی‌ها و شهید حجی‌ها و شهید سلیمانی‌ها می‌شوند و این جریان را می‌سازند، آنگاه جامعه‌ای که بر این بستر حرکت می‌کند، یک جامعه الگو می‌شود.

 وی عنوان کرد: وقتی‌که این الگوها در دل و بطن این جامعه توسط پرورش مادران و رهبری پدران شکل می‌گیرد، این جامعه به یک جامعه الگو تبدیل می‌شود و در جامعه‌ای که شهید، تکریم می‌شود یعنی به شهید عشق می‌ورزند و لذا جامعه‌ای که به خوبی‌ها و شهدا عشق می‌ورزد یک جامعه الگو است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز