خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران:

مازندرانی ها 700 میلیارد تومان دوران کرونا به نیازمندان کمک کردند

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۰۰۵۵

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: مردم مازندران در دوران کرونا بیش از 700 میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند.

 

به گزارش خبرگزاری ایلنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقرمحمدی لائینی عصر یکشنبه در همایش تجلیل از خیرین حوزه سلامت با تبریک میلاد اهل کریمه امام حسن مجتبی (ع)، خشوع و خضوع قلب هنگام نماز، پرهیز از لغو و اهل انفاق و زکات بودن را از ویژگی‌های رستگاری دانست و گفت: اگر مازادها در زندگی حذف شوند باعث افزایش بهره‌وری و راندمان می‌شود.

وی افزود: نقش خیرین سلامت در توسعه طرح‌های بهداشت و درمان مهم و تأثیرگذار است.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران گفت: تجلیل از خیرین سلامت در روز میلاد امام حسن مجتبی (ع) امری نیکو و پسندیده بوده است و امیدواریم که مشارکت خیرین در سال 1401 ارتقاء پیدا کند.

 لائینی بابیان اینکه طی دو سال کرونایی بیش از 700 میلیارد تومان کمک در قالب رزمایش مواسات و همدلی در استان جمع‌آوری‌شده است، افزود: این سیره در زندگی ائمه و معصومان وجود داشته است.

وی ادامه داد: حکمت‌های الهی دارای عمق فراوان هستند؛  افراد با فقر و غنا آزمایش می‌شوند و در این دنیا چیزی بهتر از همدلی و مواسات با نیازمندان نیست. 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین لائینی گفت: باید از محرومان و نیازمندان در جامعه دستگیری و آنان را یاری کرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز