خبرگزاری کار ایران

معاون سوادآموزی آموزش وپرورش مازندران خبرداد:

توزیع ۳ هزار پوستر با موضوع جذب بی سوادان در مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۸۷۲

تبلیغات می تواند نقش بسیار موثر و تعیین کننده ای در زمینه آگاهی دادن به اقشار مختلف مردم و سوق دادن آنان به سمت سوادآموزی داشته باشد.

تبلیغات می‌تواند نقش بسیار موثر و تعیین کننده‌ای در زمینه آگاهی دادن به اقشار مختلف مردم و سوق دادن آنان به سمت سوادآموزی داشته باشد.

به گزارش ایلنا از ساری، نعمت بقایی گفت: جهت شرکت هر چه بیشتر مخاطبان بی‌سواد وکم سواد در برنامه‌های سوادآموزی و همچنین همکاری تمامی باسوادان جهت هدایت و آموزش بی‌سوادان گروه هدف، فراخوانی در قالب پوستر تهیه و چاپ شده است.

معاون سوادآموزی با بیان اینکه جذب بی‌سوادان یکی از مشکلات عدیده سوادآموزی در طول سال است اظهار داشت: امید است با بهره گیری از برنامه‌های تبلیغی و ترویجی بتوانیم گامی مثبت جهت جذب و نگهداری سوادآموزان در کلاس‌ها برداریم.

وی با اشاره به اینکه این پوس‌تر با عنوان «فرصتی دیگر برای یادگیری را از دست ندهید» به چاپ رسیده است، تصریح کرد: اندازه آن ۳۵*۵۰ سانتی متر و در ۳۰۰۰ برگ توسط معاونت سوادآموزی تهیه و چاپ شده و بین ۳۲ شهرستان و منطقه مازندران جهت بهره‌مندی کلاس‌های سوادآموزی، مجتمع‌های آموزشی و پرورشی، مدارس و نقاط حساس و مهم شهری و روستایی توزیع گردید تا مخاطبان بی‌سواد و کم سواد به مراکز و پایگاه‌های سوادآموزی مراجعه نمایند.

بقایی بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های رسانهٔ تصویری برای سوق دادن بی‌سوادان به کلاس‌های سوادآموزی را تاکید کرد و خاطر نشان ساخت: تبلیغات می‌تواند نقش بسیار موثر و تعیین کننده‌ای در زمینه آگاهی دادن به اقشار مختلف مردم و سوق دادن آنان به سمت سوادآموزی داشته باشد.

معاون سوادآموزی آموزش وپرورش مازندران تصریح کرد: استفاده از سواد به عنوان یک مهارت به سازمان‌ها و دستگاه‌های دیگر این امکان را می‌دهد تا مفاهیم و پیام‌های خود را در قالب نوشتار جهت آگاهی‌های نوسوادان و کم سوادان عرضه نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز