خبرگزاری کار ایران

رییس اداره کار نکا:

کارگران «نکا سفال» به اعتراض‌شان خاتمه دادند

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۸۲۸

چکیده: «بیشترین بدهی حقوق معوقه این شرکت به برخی از کارگران دو میلیون تومان است که روز دوشنبه مقرر شد تا مقداری از حقوق معوق کارگران به آنان پرداخت و همچنین تولید این کارخانه بعد از یک ماه تعطیلی از سر گرفته شود.»

رییس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی نکا از بازگشت به کار کارگران «نکا سفال» خبر داد.

«علی صفری» در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در نکا اظهار داشت: تجمع اعتراض آمیز کارگران نکا سفال روز یکشنبه در مقابل درب فرمانداری بابت تأخیر در پرداخت حقوق آنان انجام شد که خوشبختانه‌‌ همان روز با حضور فرماندار کارگران به تجمع خاتمه دادند.

صفری کل بدهی «نکاسفال» به کارگران را حدود ۷۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و یادآور شد: البته این شرکت در طول بیش از یکماه گذشته به دلیل بدهی به اداره آب و برق و… تعطیل بوده است.

وی گفت: بیشترین بدهی حقوق معوقه این شرکت به برخی از کارگران دو میلیون تومان است که روز دوشنبه مقرر شد تا مقداری از حقوق معوق کارگران به آنان پرداخت و همچنین تولید این کارخانه بعد از یک ماه تعطیلی از سر گرفته شود.

رییس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی نکا افزود: به زودی در جلسه‌ای مشکلات اقتصادی و مالی نکا سفال بررسی می‌شود و اطمینان داریم که با راه اندازی خط تولید این کارخانه که از کارخانجات مهم و قدیمی در تولید سفال است، شاهد رونق اقتصادی در منطقه باشیم.

به گزارش ایلنا، کارگران کارخانه نکا سفال روزیکشنبه(۲۶ آبان ماه) با اجتماع در فرمانداری نکا دست به تجمع اعتراضی زده‌ بودند.

کارگران نکا سفال در این اجتماع خواهان بررسی مشکلات توسط مسئولان و فرماندار شهرستان به‌ عنوان متولی شهر شده بودند که با رایزنی‌ها و قول مساعد فرماندار بر سر کار‌هایشان بازگشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز