خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی:

کشاورزی بدون دانش‌بنیان توجیه علمی ندارد/تأکید بر تشکیل کارگروه دانش‌بنیان

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۵۸۹۳

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی کشاورزی را مزیت اصلی استان مازندران معرفی کرد و افزود: کشاورزی بدون دانش‌بنیان و توجیه علمی موفق نخواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، منصور علی زارعی صبح پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ساری به شعار سال مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: دانش‌بنیان بودن یکی از ستون‌های اقتصاد مقاومتی است؛ در تولید بدون دانش رقابت  وجود ندارد هرکجا در تولید به این موضوع توجه نکردیم موفق نبودیم.

وی به‌سختی کار در حوزه اجرا اشاره کرد و افزود: کار میدانی در دولت سیزدهم بیشتر شده و این امر سبب شده مراجعات مردمی به نمایندگان مردم برای حل مشکلات کاهش پیداکرده است.

نماینده مردم ساری و میان‌دورود در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه وظیفه دولت خدمت به مردم است، گفت: با شکل‌گیری کارگروه‌ها می‌توان بخشی از مطالبات مردم را حل کرد.

زارعی یادآور شد: از دو هزار و 900 روستای مازندران 1200 روستا به شبکه آب شهری وصل نیستند این موضوع مستلزم توجه بیشتر مدیران امر در این حوزه است.

وی کشاورزی را مزیت اصلی استان مازندران معرفی کرد و افزود: کشاورزی بدون دانش‌بنیان و توجیه علمی موفق نخواهد بود.

زارعی به تشکیل کارگروه دانش‌بنیان در شهرستان ساری تأکید کرد و گفت: مطالبه گری و مشارکت را دو اصل مهم در توسعه و رفع مشکلات است.

نماینده مردم ساری و میان‌دورود در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هرچند مدیران اجرایی دولت سیزدهم برای رفع مشکلات خوب پای‌کار آمدند اما تا تحقق نهایی اهداف دولت مستلزم همکاری و هم‌افزایی بیشتر مدیران استانی و شهرستانی هستیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز