خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل بیمه آتیه سازان حافظ کشور:

هزینه های تکراری بازنشستگان تامین اجتماعی معادل درمان دو میلیون بیمار سرطانی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۸۲۸۱

مدیرعامل شرکت آتیه سازان حافظ گفت: با وجود تمام مشکلات از جمله کمبود منابع مالی؛ هزینه های درمانی بازنشستگان عزیزشریف تامین اجتماعی را در حداقل زمان ممکن پرداخت می کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا،افشین مقصودی در گرهمایی اعضای کانون های  بازنشستگان تامین اجتماعی استان مازندران در جزیره قشم تصریح کرد: سال گذشته تلاش کردیم فرآیند های اداری مربوط به اعمال جراحی های سخت و گران را به حداقل رسانده و هزینه های درمانی کمتراز 500 هزار تومان را ظرف یک هفته پرداخت نماییم اما قبول کنیم که منابع صندوق بیمه آتیه سازان حافظ نیزمحدود است و در برخی مقاطع "کف گیر به تک دیگ می خورد".

این مقام مسئول از انجام آزمایش های متعدد توسط بازنشستگان درطول یک سال انتقاد کرد و گفت: هزینه های مربوط به همین یک قلم به گونه ای است که می توان درطول سال به دو میلیون بیمارسرطانی خدمات درمانی ارایه کرد.

مقصودی با بیان این که بازنشستگان تامین اجتماعی طی قرارداد منعقده درسال حدود 850 هزار تومان بابت بیمه تکمیلی حق بیمه پرداخت می نمایند، گفت: پرداختی های ما بابت خدمات درمانی سقف مشخصی دارد و انتظار داریم بازنشستگان عزیز اجازه دهند منابع مالی بیمه آتیه سازان حافظ صرف درمان بیماری های سخت دوستان شان گردد.

وی با بیان این که این بیمه هزینه های اعلامی درمانگاه ها و مراکز درمانی را در سریع ترین زمان ممکن پرداخت می کند،گفت: آمادگی داریم هزینه های بیمارستانهای دولتی را پیشاپیش پرداخت کنیم اگر با این بیمه قرارداد همکاری امضاء کنند.

وی با اشاره به خدمات رسانی بیمه آتیه سازان حافظ به 4 میلیون بازنشسته تامین اجتماعی گفت: این تعداد بازنشسته اگر ماهیانه فقط 500 هزارتومان برای انجام آزمایشات روتین هزینه برای بیمه تکمیلی بارکنند؛ رقمی درحدود 2 هزار میلیارد تومان خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز