خبرگزاری کار ایران

رئیس بسیج رسانه شهرستان سوادکوه:

روز بسیج رسانه، تبلور اقدامات خالصانه اصحاب قلم/اجرای 54 برنامه در سال جاری

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۱۷۹۲

رئیس بسیج رسانه شهرستان سوادکوه بابیان اینکه 21 دی‌ماه روز بسیج رسانه، تبلور اقدامات خالصانه اصحاب قلم است از اجرای 54 برنامه بسیج رسانه در سال جاری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، عمران اکبر نژاد در نشست اصحاب رسانه با رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه و فرماندار شهرستان، با تبریک فرارسیدن ۲۱ دی‌ماه سالروز شهادت خبرنگار بسیجی غلامرضا رهبر در عملیات کربلای ۵ در سال ۱۳۶۵ که به نام روز بسیج رسانه نام‌گذاری شده را به جامعه رسانه‌ای شهرستان سوادکوه تبریک گفت و اظهار کرد: نام‌گذاری این روز به نام روز بسیج توجه و نگاه دغدغه مند خبرنگار با ابزار قلم به جامعه و مردم و جایگاه ویژه آن را نشان می‌دهد.

وی با قدردانی از تلاش همکاران رسانه به تشریح عملکرد بسیج رسانه شهرستان در سال جاری اشاره کرد و افزود: در سال جاری ۵۴ برنامه برجسته رسانه‌های انجام شد که نتیجه همکاری و تعامل همه خبرنگاران بود.

رئیس بسیج رسانه شهرستان سوادکوه گفت: برگزاری ۴ دوره کلاس سواد رسانه‌ای، اعطای گواهینامه دوره ۴۵ روزه خبرنگاری و کلاس آموزش خبرنگاری که در حال انجام آن هستیم، بخشی از فعالیت‌های آموزشی بسیج رسانه شهرستان است که خبرنگاران از فواید آن بهره‌مند شدند.

وی افزود: توزیع بسته‌های معیشتی در ایام کرونا و پوشش خبری مناسب این روزها، تشکیل گروه‌ها و کانال‌های تخصصی در فضای مجازی، عکس نوشته‌های مناسبتی، ۱۴ برنامه بدون سانسور با مدیران شهرستان، گفتمان‌های موضوع محور ماهیانه با فرماندهی سپاه ناحیه شهرستان، رایزنی با خانه مطبوعات استان، پیگیری دریافت تسهیلات برای همکاران، نشست‌های تخصصی با فعالان فرهنگی، ورزشی، کارآفرینان و ... ازجمله برنامه‌هایی بود که بسیج رسانه سوادکوه در سال جاری موفق به انجام آن شد.

اکبر نژاد گفت: با ارزیابی‌های صورت گرفته از طرف بسیج رسانه استان، نمره ۹۱ از ۱۰۰ را دریافت کردیم که با توجه به شرایط و بضاعت موجود عملکرد موفقیت‌آمیزی محسوب می‌شود.

در پایان این نشست رئیس ارشاد اسلامی شهرستان با اهدای لوح یادبود از مسئول بسیج رسانه سوادکوه به نمایندگی از همه خبرنگاران تقدیر به عمل آورد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز